Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Hva synes dere om verdens desidert morsomste tvserie south park? Ut i fra emnetittelen ser dere jo hva jeg mener. Min favoritt karakter er Cartman, den litt syrlige ironiske tonen hans liker jeg og selvsagt alle andre også unntatt Kenny. Hanø delegger hele serien, men fortvil ikke. Det kommer nok en dag hvor han dør for godt. Noe annet gøyalt med serien er all den geniale satiren den har kommet med de siste årene.

Endret av saluttknall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei alle sammen! Hva synes dere om verdens desidert morsomste tvserie south park? Ut i fra emnetittelen ser dere jo hva jeg mener. Min favoritt karakter er Cartman, den litt syrlige ironiske tonen hans liker jeg og selvsagt alle andre også unntatt Kenny. Hanø delegger hele serien, men fortvil ikke. Det kommer nok en dag hvor han dør for godt. Noe annet gøyalt med serien er all den geniale satiren den har kommet med de siste årene.

7617699[/snapback]

 

:ohmy:

South Park hadde ike vært det samme uten Kenny :mad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
:ohmy:

South Park hadde ike vært det samme uten Kenny :mad:

7617708[/snapback]

Såsant såsant, blir ikke det samme uten Kenny.

Cartman er helt klart den bete i serien, elsker den Die Hippie, Die-episoden :!: helt klart mange på samme nivå som den men det er en av de bedre :yes:

Lenke til kommentar

Sangene er jo også ganske råe. Har: Unclefucker, Kenny goes to hell, Third, vote or die motherfucker, blame Canada, Kyles mom is a bitch, what would Brian Boitano do?, Dreigol song, Josef smith he was a prophet bom bom bom bom bom og I chn change! Hvilke episoder liker dere best? Og nei du hva er så morsomt med han derre kisen som dør hele tiden. Til og med mr. Hankey er bedre. Nei, men Cartman er råere.

Lenke til kommentar

South Park eier hardt. Episoder som Scott Tenorman must die, Toiletpaper, Die Hippie, Die og WoW-episoden er konge.

 

Liker best Cartman, men det er flere gode karakterer, bl. a. Butters og TIMMEH!

 

Kenny var jo nesten borte en hel sesong midt i serien. Det var ikke det samme uten Kenny :/

Endret av sim
Lenke til kommentar
South Park eier hardt. Episoder som Scott Tenorman must die, Toiletpaper, Die Hippie, Die og WoW-episoden er konge.

 

Liker best Cartman, men det er flere gode karakterer, bl. a. Butters og TIMMEH!

 

Kenny var jo nesten borte en hel sesong midt i serien. Det var ikke det samme uten Kenny :/

7618909[/snapback]

Ja, han var fraværende nesten hele sesong 6.. Det merker man fort ;)

Lenke til kommentar
Synes faren til stan, virkelig står seg ut i sesong 9, "The day after the tomorrow" eller noe er så genial! :p

7623619[/snapback]

Scientist #1: Listen. Listen! We finished running the tests.

Scientist #2: Global warming is going to strike two days before the day after tomorrow.

Randy Marsh: Oh my god. That's today!

:!:

 

Men er ikke enig i at dette er det beste TVshowet som er sendt. Fortsatt god underholdning, dog =)

Lenke til kommentar
Synes faren til stan, virkelig står seg ut i sesong 9, "The day after the tomorrow" eller noe er så genial! :p Og wal-mart episoden "Staaan, staaaaan!"

7623619[/snapback]

 

Faren til Stan er så rå han. Klikker helt for han hele tia, husker godt episoden hvor han skal sloss med andre foreldrer på baseballkampene.

De morsomte episodene er hvor han er en viktig del av historien.

 

Må også si at sesong 10 har vært meget bra.

Lenke til kommentar

Men åssen klarer de å lage de geniale episodene på så kort tid? Og hvorfor blir ikke gutta eldre? Og enda et når vi først er i gang: Cartman fryser seg ned for å vente på Nintendo wii Så våkner han 500 år etter sin levetid, hvordan kan han da være med i sesong 11? Hvis det kommer noen da. Den beste episoden med faren til Stan involvert er enten den der Stan ikke vil stemme og han blir sendt i fosterhjem eller den med mormonerne der Randy bestemmer at nå er deres familie mormonere. Butters er foresten en hyggleig karakter. Liker den litt klomsete væremåten hans.

Lenke til kommentar
Men åssen klarer de å lage de geniale episodene på så kort tid? Og hvorfor blir ikke gutta eldre? Og enda et når vi først er i gang: Cartman fryser seg ned for å vente på Nintendo wii Så våkner han 500 år etter sin levetid, hvordan kan han da være med i sesong 11? Hvis det kommer noen da.

7623908[/snapback]

1. De bruker datanimasjon, b.la Maya, da går det mye fortere.. Manusideer kommer de på i mid-season, og skriver dem når alt kommer igang.. De bruker rundt en uke på en episode, såvidt jeg har forstått..

 

2. De har blitt eldre, de gikk fra 3.-klasse til 4.-klasse, men mer enn det har ikke skjedd.. Det er akkurat det samme med Simpsons, hadde ikke vært det samme om Bart var 25 eller noe i den duren..

 

3. Cartman reiser som sagt tilbake..

 

4. Matt og Trey har kontrakt på 3 sesonger til, med gode muligheter for fornyelse etter det..

 

Fullt mulig at noe av det jeg har skrevet er feil, er ikke verdens største fan ;)

 

Forresten så er min soleklare favorittsesong sesong 5.. Aah, så mange klassikere..

Etter det kommer sesong 8 :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Er det bare meg som mener Sesong 10 er den absolutt beste sesongen?

 

Bare for å nevne noen klassikere:

 

Wow-Episoden

Satan har halloween fest episoden, er de mobber Stewe Irwin

De 2 episodene der Cartman drar fram i tid for å spille Wii

Den episoden der Stan blir trener for et Pee-wee hockey lag, der de også mobber Stewe Irwin 2ganger!

 

:love:

Lenke til kommentar

Det var når de begynte i fjerde klasse at Cartman begynte å suge. Bare se sesong 1-3. Det er de absolutt beste og ALLE av de episodene er bra. 4 er også bra men det blir litt dalende ettehvert.

 

btw, jeg liker ikke sesong 10 i det hele tatt i forhold til tidligere. Men den er bedre enn kanskje 7, 8 og 9.

 

Men ingen av disse episodene kan kalles for klassikere i mine øyne. Klassikerne de fleste episodene fra sesong 1 og 2 for det meste. Og litt 3. Det var der vi fikk møte alle karakterene osv.

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...