Gå til innhold

SnowDOG's Picture humor thread V.2 - Ingen post uten bilde!


Jarmo

Anbefalte innlegg

De ekle bildene i innlegg 241, 245 og 248 har blitt fjernet. Jeg er sikker på at bildene var helt ok humor når de ble postet, men sånn går det når man bare poster linker og bildene på linken endrer seg. Det er best om dere legger inn bildene som vedlegg eller vet at serveren bildene ligger på ikke endrer på bildene.

 

BarteX: Tråden ble restartet. Dette er v2.0 ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De ekle bildene i innlegg 241, 245 og 248 har blitt fjernet. Jeg er sikker på at bildene var helt ok humor når de ble postet, men sånn går det når man bare poster linker og bildene på linken endrer seg. Det er best om dere legger inn bildene som vedlegg eller vet at serveren bildene ligger på ikke endrer på bildene.

 

BarteX: Tråden ble restartet. Dette er v2.0 ;)

7776297[/snapback]

 

Hmm, tror faktisk at det var meningen at de bildene skulle være der ...

(de med han mannen med patter)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
00031522.jpg00031511.jpg00031508.jpg
Lenke til kommentar

Nåja, det er vel ett definisjonsspørsmål. Jeg finner det morsomt å bli ønsket velkommen til "Frakoblet direktemelding" i alle fall. :p

 

EDIT: Bare så du ikke misforstår. I "Have heard of it" når det gjelder ironi også :p Jeg er mesteren av ironi/sarkasme. Uansett, man skal være forsiktig med hvordan man bruker det når det kommer til skriftspråk. Uten kroppsspråk tonefall etc. kan meldingen fort misforstås av mottaker. Dette kan få ufine følger (i learned the hard way XD).

 

Skal man bruke sarkasme (spesielt)/ironi når man sender en melding etc, bør man kjenne mottakeren godt, slik at meldingen ikke mosforstås.

Endret av Mixy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ser ikke humoren i det bildet...

Går jeg glipp av noe? Mulig at jeg bare er trøtt asså...

 

edit: Glem det... så nå hva du sikta til.

@RIP: "Select from [equipment table] where [equipment ID]=4"

7786405[/snapback]

:hmm: Ordelingen var det første jeg la merke til. (Milk Chocolate Coated Raisins)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...