Gå til innhold

Creative Zen M tråden! LES REGLENE!


tfw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Harfaktisk det programet...Problemet er at jeg ikke vet hva slags instillinger jeg skal velge.....Er det noen som vet det?? :(

7649232[/snapback]

se på bildet.

 

slik koder jeg om filmer og musikk videor slikt at jeg kan se dem på min. har aldrig hatt noe problemer med det

 

prøv den du ;)

post-114170-1168014686_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Går det an å få Vision:M til å bruke en ekstern harddisk via USB'en? :p

Bruker den for det meste i bilen, men med 30GB er det jo noe begrenset hvor mye man kan ha på den, spesielt hvis du skal ha filmer på...

7657221[/snapback]

 

opptil 16 GB av spilleren kan brukes som ekstern harddisk :]

Lenke til kommentar

Han mener nok andre veien, at spilleren kan spille av musikk lagret på en ekstern disk. Det er desverre ikke mulig, på grunn av mangel på en USB-kontroller.

Mulig at 60GB-utgaven, som har en slik kontroller for tilkobling med kamera, kan modifiseres til å gjøre slikt, men det blir nok desverre uhyre vanskelig (spesielt med tanke på at det ikke er gjort mye utvikling på uoffisielle firmwares).

Lenke til kommentar

Nei, finnes ikke noe slikt enda. Det gjøres ganske små framskritt på den i forhold til f.eks. iPod, da iPod har en mye større brukermasse, og maskinvaren er det også tilgjengelig dokumentasjon på. Chippen/prosessoren som brukes i Vision:M er vanskeligere (TexasInstruments TMS320 (ARM9) ) fordi det ikke finnes noen verktøy for koding eller oversikt over arkitektur ute, men det har vært vellykkede forsøk med å spille av lyd på andre spillere med tilsvarende chip. Først må en likevel finne ut hvordan man kan legge inn firmware på spilleren, noe som det jobbes med.

Endret av Dradd
Lenke til kommentar
Nei, finnes ikke noe slikt enda. Det gjøres ganske små framskritt på den i forhold til f.eks. iPod, da iPod har en mye større brukermasse, og maskinvaren er det også tilgjengelig dokumentasjon på. Chippen/prosessoren som brukes i Vision:M er vanskeligere (TexasInstruments TMS320 (ARM9) ) fordi det ikke finnes noen verktøy for koding eller oversikt over arkitektur ute, men det har vært vellykkede forsøk med å spille av lyd på andre spillere med tilsvarende chip. Først må en likevel finne ut hvordan man kan legge inn firmware på spilleren, noe som det jobbes med.

7658434[/snapback]

så det kommer??

Lenke til kommentar
Den invisible shield  greia...beskytter den skjermen også...??

7625873[/snapback]

 

Jepp, det gjør den. Kjøpe det for ca. et halvt år siden å det funker kjempe bra. Det som man setter på sitter fortsatt like bra. Jeg vil si det er verdt å kjøpe dette produktet. Eneste minus med det er at det tar litt tid å sette det ordentlig på, så det ikke kommer bobler og slik under der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...