Gå til innhold

Creative Zen M tråden! LES REGLENE!


tfw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kort spørsmål: Kan man bruke denne spilleren uten å ha Zen Vision M: Media Explorer installert? Har en døende Zen Micro nå, vurderer å bytte den ut, men er litt lei av programvaren. Plugin for Explorer er klart mindre stress enn et program som iTunes, men hadde vært veldig fint å slippe å installere noe som helst, samt kunne kopiere musikk hos venner uten å trekke rundt på CD med programvare.

Lenke til kommentar
Kort spørsmål: Kan man bruke denne spilleren uten å ha Zen Vision M: Media Explorer installert? Har en døende Zen Micro nå, vurderer å bytte den ut, men er litt lei av programvaren. Plugin for Explorer er klart mindre stress enn et program som iTunes, men hadde vært veldig fint å slippe å installere noe som helst, samt kunne kopiere musikk hos venner uten å trekke rundt på CD med programvare.

7683596[/snapback]

Tror det skal være mulig ja.

Men det går jo an å bruke Windows media player eller Winamp til å overføre filer. (Og jeg tipper at de vennene dine har det :p )

Lenke til kommentar

har så og si fått med meg at linux og kubunto er to OS..

har også hørt at noen mp3 spiller har den muligheten at du kan instalere linux til f.eks ipod nano i mitt tilfelle..

 

men..hvorfor det? hva blir så mye bedre? er ikke så kjent med linux

Endret av xitto
Lenke til kommentar
Prøv å koble den til.. La den stå der en god stund mens du gjør andre ting, plutselig funker det! :) Skjedde med meg på en annen laptop!

7685181[/snapback]

Neimen! Det kommer opp sånn derre hjelp for innstallering av ny programvare med cd. Og jeg starter innstallasjonen men det kommer bare opp at den ikke finner filen.. og da vises den ikke lengre nede i hjørnet :(

 

Hadde den ppå i 2 timer i går men ingenting skjedde.

Lenke til kommentar
hmm.. mulig det kan være noe med USB portene da.. Om du har en veldig gammel versjon av XP på den, så støtter ikke xp mer enn 2 usb tilkoblinger om gangen om jeg husker rett..

7685939[/snapback]

Den var jo fra i fjor sommer da.. men jeg ha jo brukt alle 4 før.

7686000[/snapback]

 

Hadde problem å koble til vision:m på et par pc'er. Prøv å installere media player 10 eller senere. Virker som vision:m bruker en driver i de nye media playerne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...