The Stig Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Ehm, ja? Bergen ligger i Hordaland og er mest kjent for Regnvær, mer kan du lese her: http://no.wikipedia.org/wiki/Bergen
KKake Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 ikke noe som finnes, men hadde ikke et spill basert på hendelsene ved Rjukan under krigen vært noe. "Heroes of Telemark" 7630343[/snapback] Det er et bane på Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII som heter Telemark Research Base, der du skal beskytte tungtvannsfabrikken om du er St.Britania eller ta den over hvis du er Tyskland.
Enceladus Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 (endret) Ehm, ja? Bergen ligger i Hordaland og er mest kjent for Regnvær, mer kan du lese her: http://no.wikipedia.org/wiki/Bergen 7655346[/snapback] Jeg bor i Bergen og kan med sikkerhet si at her regner det omtrent hver dag Norge i Civilization 4 Legg merke til hvem som har kontrollen over Norge Beklager dårlig bildekvalitet (fatter ikke hvorfor det ble sånn) Endret 6. januar 2007 av Gammelsko
Zyko Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Et oppdrag i Wolfenstein som er i Norge. Tror det var i Trondheim, innpå en lab hvor tyskerne gjorde forsøk på å lage noen monstre eller noe sånt. Husker det var ganske kul bane også
Loerand Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Et oppdrag i Wolfenstein som er i Norge. Tror det var i Trondheim, innpå en lab hvor tyskerne gjorde forsøk på å lage noen monstre eller noe sånt. Husker det var ganske kul bane også 7655680[/snapback] Wolfenstein 3D eller RtCW?
Jakartabebopp Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 RtCw hadde et oppdrag i gode, gamle Noreg.
MrLee Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 jepp for originalen var vel bare inne i Castle wolfenstein, tar jeg feil?
Deosl Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 (endret) http://www.fileplanet.com/154364/150000/fi...---Requires-Key! Gratis expansion pack til RvS... Husker at det var en slik tråd her der vi ramset opp spill som var i Norge. edit:leif Endret 6. januar 2007 av Deosl
Zyko Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 jepp for originalen var vel bare inne i Castle wolfenstein, tar jeg feil? 7656789[/snapback] Riktig det
Kontorstol Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 (endret) http://www.fileplanet.com/154364/150000/fi...---Requires-Key! Gratis expansion pack til RvS... 7657710[/snapback] Er den bra eller?? Nye mission ? Edit: Hvordan kan jeg laste ned fra fileplanet (eller en annen plass) uten å registrere meg Endret 6. januar 2007 av Kontorstol
Deosl Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Eneste stedet er Fileplanet der du får en CD-key for å spille Iron Wrath. Selv syntes jeg IW sugde, mappene var for store og ikke optimized, slik at det lagger som F. Var en stund siden, men hvis du vil ha mer RvS go for it...
Kontorstol Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 Eneste stedet er Fileplanet der du får en CD-key for å spille Iron Wrath. Selv syntes jeg IW sugde, mappene var for store og ikke optimized, slik at det lagger som F. Var en stund siden, men hvis du vil ha mer RvS go for it... 7661084[/snapback] Men det koster jo penger å registrere seg på fileplanet
Rescue me Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Eneste stedet er Fileplanet der du får en CD-key for å spille Iron Wrath. Selv syntes jeg IW sugde, mappene var for store og ikke optimized, slik at det lagger som F. Var en stund siden, men hvis du vil ha mer RvS go for it... 7661084[/snapback] Men det koster jo penger å registrere seg på fileplanet 7661097[/snapback] Nei.
Kontorstol Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 Eneste stedet er Fileplanet der du får en CD-key for å spille Iron Wrath. Selv syntes jeg IW sugde, mappene var for store og ikke optimized, slik at det lagger som F. Var en stund siden, men hvis du vil ha mer RvS go for it... 7661084[/snapback] Men det koster jo penger å registrere seg på fileplanet 7661097[/snapback] Nei. 7661212[/snapback] Jo! Når jeg prøver å bli medlem må jeg abbonere på et magasin
Johkmil Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Hva går egentlig det oppdraget i Bergen i Raven Shield ut på? Har ikke spillt Raven Shield og er nysgjerrig.
Kontorstol Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 Hva går egentlig det oppdraget i Bergen i Raven Shield ut på? Har ikke spillt Raven Shield og er nysgjerrig. 7661322[/snapback] Terrorister har tatt over et stort skip som ligger under bygging på land... De har plantet bomber rundt om kring som du må stoppe før det smeller... Litt vanskelig for en nybegynner da... Jeg klarte det på andre forsøk
oyvjak Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Eneste stedet er Fileplanet der du får en CD-key for å spille Iron Wrath. Selv syntes jeg IW sugde, mappene var for store og ikke optimized, slik at det lagger som F. Var en stund siden, men hvis du vil ha mer RvS go for it... 7661084[/snapback] Men det koster jo penger å registrere seg på fileplanet 7661097[/snapback] Nei. 7661212[/snapback] Jo! Når jeg prøver å bli medlem må jeg abbonere på et magasin 7661236[/snapback] Forskjell på å bli medlem og å registrere seg. Medlemskap koster, men ikke registrering.
Nauz Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Som tideligere nevn er det et oppdrag i wolfenstein som foregår i Norge. Det henger også noen plakater rundt omkring( på mange forskjellige baner) der det står på norsk!( Den norske skijeger bataljonen, eller noe sånt står det) Det er også en bane i Medal of Honor aa som er i Norge, tror det er i Bergen på en ubåtbase. I Spillet Hidden and Dangerous 2 er det også en bane(map) som er i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå