Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg å dama - første sexforsøket gikk i dass!


Gjest Gjest_Gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gjest_*

Saken er enkel, en koselig kveld på byen, for å så komme hjem og kose oss videre. Småtafsing, kosing, roting og så sex. De 3 første delene gikk som planlagt, deilig. Når det så kom til sex, var hun så trang at jeg fikk bokstavelig talt ikke penisen inn i det hele tatt. Dama mi har hatt sex bare en gang før, jeg er svært erfaren på det området i og med at dette er langt fra mitt første forhold. Når det kom til saken klarte jeg faen ikke å få penisen inn, så det endte opp med fingring og stor skuffelse for min del.

 

Hun er så trang at det var akkurat nok plass for pekefingeren min, for å ikke snakke om penisen. Jeg brukte da hverken kondom eller glidemiddel, og lurer på om det vil utgjøre noe særlig forskjell/hjelpe? Har aldri vært borti et slik problem før, og det ødelegger ganske så mye for meg, et forhold uten sex er ikke et forhold for meg uansett hvor glad jeg er i dama. Finner jeg ikke snart et løsning på dette, vil det neppe gå bra utover i forholdet vårt.

 

Trenger feedback på dette her, alle tips mottas med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går ikke an å bli så trang at man absolutt ikke får den inn. Det er EKSTREMT sjelden. Kan skjønne at det ikke var veldig fristende å presse på, hadde sikkert vært veldig vondt for henne. Du må bare jobbe litt med det, fingre hu en del osv.. Hvis du får henne ordentlig kåt før dere begynner, vil det også bli lettere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

hvis du får henne kåt nok utvider nok åpningen seg litt, pluss at hun blir våtere og det glir glattere..

Så som folk har sagt før, bare ta deg tid med fingrene, og finn ut hva hun virkelig liker, og gjør det hun liker litt først.

Lenke til kommentar

Hvis holdninga du viser i innlegget her gjenspeiles det minste når du skal ha sex med dama, så er det ikke det minste rart at hun er nervøs, stram og trang som f..n. Det denne dama trenger er tid, omsorg og en som bryr seg mer om at hun har det godt enn å få stappa penisen inn.

 

Glem henne. Spar henne! Overlat henne i stedet til noen som er omtenksom, verdsetter henne og bruker tid på å få henne til å slappe av og nyte det, istedet for å bli skuffa og negativ fordi det ikke funka første gangen.

 

Edit: Erfaring handler ikke om hvor mange du har knulla, men hva du har opplevd og hva du har lært.

Endret av JBlack
Lenke til kommentar
Hvis holdninga du viser i innlegget her gjenspeiles det minste når du skal ha sex med dama, så er det ikke det minste rart at hun er nervøs, stram og trang som f..n. Det denne dama trenger er tid, omsorg og en som bryr seg mer om at hun har det godt enn å få stappa penisen inn.

 

Glem henne. Spar henne! Overlat henne i stedet til noen som er omtenksom, verdsetter henne og bruker tid på å få henne til å slappe av og nyte det, istedet for å bli skuffa og negativ fordi det ikke funka første gangen.

 

Edit: Erfaring handler ikke om hvor mange du har knulla, men hva du har opplevd og hva du har lært.

7601283[/snapback]

 

Helt enig !

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...