Gå til innhold

Vanilla cola

ahpadt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quote:

Den 2002-11-22 23:08, skrev IceXCool:

hmm jeg er mere ute etter "Cherry Coke"...men det kommer vel aldri til lille Norge

Eh, Cherry coke har da vært i salg i Oslo (ihvertfall) i mange år!

7-11 selger vel vanilla coke og pølse tilbud nå, gjør de ikke. Gidder ikke smake... Sikkert like vondt som cherry coke

Skrevet

Ja, en luring klarte å legge vanilje colaen feil i brusautomaten på skolen, slik at folk som trykket på cola, fikk vanilje cola. :smile:

Jeg fikk smake av en av de "uheldige":

Først, trodde jeg det var medisin (dårlig, altså), men etter noen sekunder ble smaken litt bedre...

Men tror neppe jeg hadde orket å drikke en hel slik...

Hvis du ikke har sett den i butikken, kan det være fordi flasken ser omtrent identisk ut som vanlig cola... (!)

Skrevet

Forbanna "søringer" sitter og pimper Cola produkter vi litt lengre nord bare kan drømme om...:razz: jaja, skal kanskje flytte om ett år så until then får jeg bare "dream on"

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-22 23:11, skrev Paddington:

Eh, Cherry coke har da vært i salg i Oslo (ihvertfall) i mange år!

Å? Har aldri sett noe til den i Bergen, eller de gangene jeg har vært i oslo...

Men cherry coke er ikke noe tess, Wild Cherry Pepsi er MYE bedre...

Skrevet

Hmm.... jeg smakte den i dag, og jeg kommer aldri til og kjøpe den igjen. men etter en liten stund blir du litt vant til smaken, da er den ikke SÅÅÅÅ ille.

men allikevel..... vanilje is.....?!?

lurer på hva det neste blir, cola med biffsmak...???

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-22 23:33, skrev DrErling:

Hvorfor ikke bare ta seg et glass iskald Cola?

Altså sånn vanlig mainstream uhip cola som selges overalt?

*/me rusler inn til kjøleskapet*

<banne i kirka>

Fordi du blir feit av det. Drikk noe sunnere med naturlig sukker (fruktsukker) i. Prøv en appelsinjuice som ikke er pasteurisert eller tilsatt tilsettningsstoffer. Det er godt det!

</banne i kirka>

Skrevet

Tror ikke vaniljecolaen blir noen slager hos meg hvertfall. Vanvittig søt!

Hadde vaniljesmaken vært litt mindre fremtredende tror jeg den kunne blitt bedre.

Skrevet

Noen som kjenner til CRUSH? I usa var den og cola den eneste eg drakk. Den er dritt god! nam men selfølgelig ikke å se i bergen men muligens en av dere østlendinger får kjøpt det der ett sted.

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-22 23:18, skrev GeeZuZz:

Jeg fikk smake av en av de "uheldige"

:lol:

Den kommer her til ganske snart. Det var prøvesmaking på brusen i en butikk rett ved.

Og hvis den kommer hertil, bør den pinadø kommer ALLE andre steder i landet også.

Men har hørt rykter om at den smaker ***** dårlig.

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-23 01:51, skrev SnowDOG_:

Noen som kjenner til CRUSH? I usa var den og cola den eneste eg drakk. Den er dritt god! nam men selfølgelig ikke å se i bergen men muligens en av dere østlendinger får kjøpt det der ett sted.

Har smakt Crush ja, ganske god den. Finnes i en lilla variant også såvidt jeg husker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...