arlion Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 tenkte jeg skulle fyre opp den gammle maskina igjen, men grafikken er ganske horribel på en HD tv med standar kabler. noen som har ett par tips eller 3 for noen bedre kabler?
Moppeken Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Se her: http://www.modnet.no/index.php?cPath=79_101&page=1&sort=4d
arlion Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Skrevet 25. desember 2006 hei, takker for kjapt svar! fungerer disse på den gammle utgaven eller kun slim? er litt nOObie akkurat her, har ikke brukt ps2 på godt over 1 år hehe
Moppeken Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Det er jo samme inngang bak på begge ps2'ene, så tror det ikke skal ha noe å si. Har den gamle og slim versonen. Men For å være sikker, send med mail og spør;) Skal snart kjøpe meg ny hdtv, så da får jeg bestille sånne kabler jeg også.
arlion Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Skrevet 25. desember 2006 tusen takk for svaret, da blir det til bestilling av dette og Metal Gear Solid 3: spesial versionen. kan skuffende nok si at jeg ikke har fått spillt Snake eater ennå.
Moppeken Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Hehe Du får komme med tilbake mld på hvilken kabel du kjøpte og åssen bilde blir
arlion Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Skrevet 30. desember 2006 fikk metal gear solid 3 og de uoffisiele komponent kablene i går, en dag levering, jeg er overasket! men on to ze stuff, forskjellen ble virkkelig merkbar! man ser jo fortsatt en PS2's aldrene grafikk, men disse kablene var virkkelig verdt det!
EssspeN Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 fikk metal gear solid 3 og de uoffisiele komponent kablene i går, en dag levering, jeg er overasket! men on to ze stuff, forskjellen ble virkkelig merkbar! man ser jo fortsatt en PS2's aldrene grafikk, men disse kablene var virkkelig verdt det! 7602945[/snapback] Helt enig. JEg bruker selv en 99 kr komponent til PS2 og forskjellen er enormt stor.
Mala Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Vil forskjellen mellom RGB og Komponenet kabelen til PS2 bli merkbar på ein HDTV? Den RGB kablene på den siden liger veldig på den eg kjøppte tidligere i høst forresten, og forskjellen fra orginal kablene er der så absolutt. Får ein 50" i hus om litt over 1 uke, så hadde vert greitt å få eit overblikk over nødvendige kabler til alle konsollene sånn sett
Baba2 Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Jeg har RGB scart kabel til min PS2 (Joytech). Og når jeg koblet PS2en til en plasma tv med denne kabelen ble bildet ganske dårlig. Så jeg vil anbefale deg å kjøpe en komponent kabel.
Monkeyboy Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 (endret) Et spørsmål her. Har fått en 32" LCD. Har allerede RGB-kabel. Jeg kjøpte denne kabelen fordi jeg har en modda PS2 og trengte denne for å få spilt importerte spill i farger. Men hvis jeg kjøper en komponentkabel, vil jeg fortsatt få spilt disse spillene i farger? FF XII er ikke et alternativ i svart/hvitt. Ja da, jeg er audio/video noob. edit: Gadd ikke å vente på noe svar, komponentkabelen var ikke så dyr, så jeg gikk for den. Endret 3. januar 2007 av Monkeyboy
Zerpent Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Vet dere om det er andre enn modnet.no som selger den original komponent kabelen til ps2? De har ikke på lager nå. Er ikke sikkert det er så stor forskjell på original og uoriginal men jeg liker å vite at det er originalt
Monkeyboy Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Vil forskjellen mellom RGB og Komponenet kabelen til PS2 bli merkbar på ein HDTV? Den RGB kablene på den siden liger veldig på den eg kjøppte tidligere i høst forresten, og forskjellen fra orginal kablene er der så absolutt. Får ein 50" i hus om litt over 1 uke, så hadde vert greitt å få eit overblikk over nødvendige kabler til alle konsollene sånn sett 7604206[/snapback] Fkk komponentkabel i går og koblet PS2'en til TV'en. Det var absolutt en merkbar forskjell. Vil anbefale komopnent på HDTV. Props til modnett også. Sendte bestilling på onsdag formiddag og kabelen kom i posten dagen etter.
Zeph Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Vil PS2 RGB/Scart kabel med a/v utgang fungere fint som RGB, erstatning for originalkabelen? Det står RGB\Scart, men RGB og Scart er jo ikkje same greia, eg vil ha betre bilete på ein 32" CRT-TV og hadde håpt å fått tak i ein RGB-kabel, ellers blir det S-Video.
Zappza Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 SCART er bare et grensesnitt. Siden det står RGB/SCART så er det en RGB kabel med SCART utgang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå