Gå til innhold

bedre kabler til PS2


arlion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fikk metal gear solid 3 og de uoffisiele komponent kablene i går, en dag levering, jeg er overasket!

 

men on to ze stuff, forskjellen ble virkkelig merkbar! man ser jo fortsatt en PS2's aldrene grafikk, men disse kablene var virkkelig verdt det!

7602945[/snapback]

 

Helt enig.

JEg bruker selv en 99 kr komponent til PS2 og forskjellen er enormt stor.

Lenke til kommentar

Vil forskjellen mellom RGB og Komponenet kabelen til PS2 bli merkbar på ein HDTV? Den RGB kablene på den siden liger veldig på den eg kjøppte tidligere i høst forresten, og forskjellen fra orginal kablene er der så absolutt.

 

Får ein 50" i hus om litt over 1 uke, så hadde vert greitt å få eit overblikk over nødvendige kabler til alle konsollene sånn sett :p

Lenke til kommentar

Et spørsmål her. Har fått en 32" LCD. Har allerede RGB-kabel. Jeg kjøpte denne kabelen fordi jeg har en modda PS2 og trengte denne for å få spilt importerte spill i farger. Men hvis jeg kjøper en komponentkabel, vil jeg fortsatt få spilt disse spillene i farger? FF XII er ikke et alternativ i svart/hvitt.

 

Ja da, jeg er audio/video noob.

 

edit: Gadd ikke å vente på noe svar, komponentkabelen var ikke så dyr, så jeg gikk for den.

Endret av Monkeyboy
Lenke til kommentar
Vil forskjellen mellom RGB og Komponenet kabelen til PS2 bli merkbar på ein HDTV? Den RGB kablene på den siden liger veldig på den eg kjøppte tidligere i høst forresten, og forskjellen fra orginal kablene  er der så absolutt.

 

Får ein 50" i hus om litt over 1 uke, så hadde vert greitt å få eit overblikk over nødvendige kabler til alle konsollene sånn sett :p

7604206[/snapback]

 

Fkk komponentkabel i går og koblet PS2'en til TV'en. Det var absolutt en merkbar forskjell. :D Vil anbefale komopnent på HDTV.

 

Props til modnett også. Sendte bestilling på onsdag formiddag og kabelen kom i posten dagen etter.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...