Gå til innhold

hvilke(t) spill skal du kjøpe i fremtiden?


Anbefalte innlegg

Har vurdert Dragon Quest lenge, men da spillet kom ut var det meget dyrt (5-600 kr), og siden jeg ikke akkurat er stinn av gryn, så har jeg latt være å kjøpe det, foreløpig. Klarer fint å vente på de spillene jeg virkelig VIL ha, og samtidig spare opp penger. Men nå ser jeg også at Dragon Quest har kommet i platinum og bare koster et par hundre kroner på cdon.com, så mulig jeg kjøper det en dag om jeg begynner å merke trangen til et nytt spill. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ps2 :

 

Shadow of colossus

Ico

God of war

God of war 2

Final Fantasy 12

 

PC

 

C&c 3

 

 

Ps3 :

 

Final Fantasy XIII

Final Fantasy XIII Versus

MGS4

Assassins Creed

Ninja Gaiden

GTA 4

Gran Turismo 5

Motorstorm

 

 

PSP :

 

Final Fantasy Chrisis Core

Metal Gear Solig - Portable Ops

Final Fantasy Tactics - Lion War

 

 

DS :

 

Dragon quest 9

Final Fantast III

Final Fantasy Chrystal Chronicles

Final Fantasy XII - Revenant Wings

The Legend of Zelda - Phantom Hourglass

 

Wii :

 

Super Mario Galaxy

Final Fantasy Chrystal Chronicles

 

Sikkert en del jeg har glemt, men ser dette blir dyrt nok uansett.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Jeg satser fullt på at Nintendo revitaliserer disse titlene med Wii'en. Hvis ikke så laster jeg bare ned ROMs til Xboxens xsnes9x.

 

PS: Dette er selvsagt 100% lovlig da jeg eier alle disse titlene fra før av.

7588366[/snapback]

Herlige spill, har noen av dem selv. Skulle nok eid deg i Street Fighter II ja. :D

 

Unirally er også absolutt et spill å anbefale nå til SNES. Finner du dette på Wii etter hvert ville jeg absolutt satset på det.

Lenke til kommentar
Jeg satser fullt på at Nintendo revitaliserer disse titlene med Wii'en. Hvis ikke så laster jeg bare ned ROMs til Xboxens xsnes9x.

 

PS: Dette er selvsagt 100% lovlig da jeg eier alle disse titlene fra før av.

7588366[/snapback]

Herlige spill, har noen av dem selv. Skulle nok eid deg i Street Fighter II ja. :D

 

Unirally er også absolutt et spill å anbefale nå til SNES. Finner du dette på Wii etter hvert ville jeg absolutt satset på det.

7593031[/snapback]

 

Unirally, ja. DMA som sto bak det, bedre kjent idag som Rockstar :p

 

Skal så absolutt testes på VC.

Lenke til kommentar

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...