Gå til innhold

Deluxe Ski Jump 3: Online!


Anbefalte innlegg

Endelig er det her!! Alle DSJ elskere:

 

DSJ3: Online (beta)

 

Jeg har testet dette noen timer nå, og må si meg veldig fornøyd. Kult å endelig kunne hoppe mot noen andre, fra sin egen stue!

 

Anbefales på det sterkeste!

 

www.mediamond.fi

 

(man må ut med en symbolsk sum for å få kjøpt spillet)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg DSJ 3, med lisens. Jeg ser på siden om registrering at de nevner online subscription (link). 16.90€ for 12 måneder.

 

Slik jeg tolker det, må vi altså betale hver 3. eller 12. måned for å spille den neste versjonen av DSJ 3 så snart det er ute av BETA. Det er ihvertfall slik jeg forstår det?

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
Nå har jeg DSJ 3, med lisens. Jeg ser på siden om registrering at de nevner online subscription (link). 16.90€ for 12 måneder.

 

Slik jeg tolker det, må vi altså betale hver 3. eller 12. måned for å spille den neste versjonen av DSJ 3 så snart det er ute av BETA. Det er ihvertfall slik jeg forstår det?

7571930[/snapback]

 

Nesten. Hvis du har betalt for DSJ 3, trenger du ikke betale mer for å spille 3.15-versjonen. Men... skal du spille online må du betale den "symbolske" summen.

 

Så denne teksten dersom du kjøper DSJ 3: "Free subscription to DSJ3 Online for 1 month", men den gjelder vel sikkert bare for nye kjøp, ikke for oss gamlekara med nedslitte knehaser.

Lenke til kommentar
Så denne teksten dersom du kjøper DSJ 3: "Free subscription to DSJ3 Online for 1 month", men den gjelder vel sikkert bare for nye kjøp, ikke for oss gamlekara med nedslitte knehaser.

7632768[/snapback]

 

Tja, jeg fikk 30 dager gratis, og jeg kjøpte spillet da det var i 1.0 eller 1.1-versjon i 2004 en gang.

 

Problemet med clock error var forresten pga at jeg hadde glemt å installert dual-core-driverne + optimizer + hotfixen... :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...