Gå til innhold

Hva har du fått til jul?

Mompen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet
Vi åpner etter middag, dessert og et par minutter hvile i sofaen.

7567830[/snapback]

Samme her. Føles ut som en evighet før pakkene skal åpnes.

Skrevet (endret)
Vi åpner etter middag, dessert og et par minutter hvile i sofaen.

7567830[/snapback]

Samme her. Føles ut som en evighet før pakkene skal åpnes.

7567863[/snapback]

jammen det er ikke gavene som er viktigst.. jeg gleder meg myye mer til maten! :love: ikke at jeg tenker spesielt på dette hver jul, men vi må ikke glemme hvorfor vi feirer jul. . . :D:p

jeg har allerede fått en lekeSAU med en veninne, fordi jeg er livredd sauer :blush:

Endret av Bilge^^
Skrevet

Jeg har ikke åpna noen enda, er egentlig ikke så gæren etter det som jeg har vært før. I år har det gått masse penger og givergleden er større en mottsksgleden. Bare jeg får no penger så er jeg fornøyd, gleder meg mer til imorra enn til ikveld :love:

Skrevet

Feira hos mamma i går, og fikk en del klær, penger samt gavekort til alle Thon butikkene i området. Skal feire hos pappa i dag, gleder meg...

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg fikk et blad, et dominosett og diverse matvarer i sokken. Så fikk jeg et BBB sykkelverktøyskrin av bestekompisen. Må nok vente en del timer til jeg åpner de større presangene.

Skrevet

Haeh, gavekort på kjøretimer til verdi av 2300 :), åpnet ved et uhell da jeg trodde det var et brev. ><

Ooog Qpad musematte som jeg åpnet på slaget 12 igår <3

Skrevet

Fikk ikke sokk i år og har ikke fått noen, men når du sa at du fikk gavekort på kjøretimer, Akarno, så gikk det opp for meg at jeg får det samme av pappa og de. Hehe.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...