Gå til innhold

Hakkete musikk avspilling:S

Emil90

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg spiller av musikk i iTunes så hakker sangene, eller de hopper over små partier. Dette er veldig plagsomt, så jeg lurer på hva problemet kan være?

Har lastet ned og innstallert/reparert nyeste versjon flere ganger, men til ingen nytte. Tips mottas med takk=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det bare i iTunes problemet ligger, eller i andre problemer også? kan vel være forsøket verdt å oppdatere lyddrivere om de er litt utdaterte :)

God jul.

Skrevet

Hvor mye RAM har du? iTunes bruker ganske mye av minnet, og sammen med MSN, en browser, og kanskje andre mindre programmer, kan det fort oppstå "hakkete musikkavspilling".

Skrevet

Vet at dette var et kjent problem med første versjon av iTunes 7 - hadde det selv, men forsvant så snart jeg oppdaterte til en ny versjon. Kjører nå 7.0.2.16 og jeg har ikke et *eneste* problem. Du har lastet ned fra itunes.com, sant?

Skrevet

Du kan prøve å avinstallere alt som har med Itunes å gjøre helt, restarte maskinen, for så å innstallere absolutt nyeste versjon som du laster ned fra det offisielle nettstedet.

Et annet forslag er å trykke Ctrl + Alt + Del og se hvor mye RAM som brukes når Itunes kjører, for så å rapportere tilbake hit.

Hvis de virker i andre avspillere tviler jeg på at det har noe med hardwaren i maskinen å gjøre, men du kan jo alltids si litt om hvilket lydkort du har. Evt, oppdatere drivere.

• 1 måned senere...
Skrevet
Det kan ha noe med QuickTime å gjøre, iTunes bruker denne søpla til å spille av media med.

8008424[/snapback]

Så jeg kan prøve å oppdatere QuickTime og?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...