Ninja-Fisk Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Spørst jo litt på gear og kor gode dei som spiller charen er då.
Islanbadsj Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Hmm, sprøs litt om han er feral eller ikke. For normalt sett når jeg slåss mot druids med palaen så sparer jeg HoJ + Reckoning til han har lit HP og skal heale. Så stunner jeg, og gjør så "mye" dmg jeg klarer mens han skal heale. (SoC judgement, og HoW hvis han har lite liv) Når HoJ er ferdig, og han er under 20% HP så fyrer jeg av reckoning, så HoW. Dette resulterer ofte i at jeg vinner da.
Jørgen Sørheim Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Heh, har hatt et par sånne dueller i AV, når jeg f.eks. forsvarer en bunker. Det er ganske hipp som happ, og kommer litt an på gearet. Får jeg (druid) starte, så er det Pounce-Rake-Rip (alle er bleed-effects, som ignorerer armor), så bearform og mangle (instant-skade og øker bleed-effects med 25%). Etter det blir det fysisk skade, som blir redusert av plate. På den annen side gjør paladinen delvis fysisk og delvis magisk skade. Den magiske skaden ignorerer armor, så det er jo litt leit. Etterhvert som kampen går sin gang, kan druiden bruke frenzied regeneration (2000hp heal, bruker rage), bash (4 sec stun, 5 med talent, kan bobles ut av), warstomp (2 sec stun). Paladinen kan selvfølgelig boble og heale til 100%, Hammer of justice (6 sec stun) og heale, og det som har tatt knekken på meg flest ganger, Repentance (6 sec incapacitate) når jeg shifter ut til casterform for å heale. Gear og ferdigheter spiller mye inn, men om begge har tilsvarende gear og alle cooldowns er nede, tror jeg nok paladinen trekker det lengste strået.
PSV Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Heh, har hatt et par sånne dueller i AV, når jeg f.eks. forsvarer en bunker. Det er ganske hipp som happ, og kommer litt an på gearet. Får jeg (druid) starte, så er det Pounce-Rake-Rip (alle er bleed-effects, som ignorerer armor), så bearform og mangle (instant-skade og øker bleed-effects med 25%). Etter det blir det fysisk skade, som blir redusert av plate. På den annen side gjør paladinen delvis fysisk og delvis magisk skade. Den magiske skaden ignorerer armor, så det er jo litt leit. Etterhvert som kampen går sin gang, kan druiden bruke frenzied regeneration (2000hp heal, bruker rage), bash (4 sec stun, 5 med talent, kan bobles ut av), warstomp (2 sec stun). Paladinen kan selvfølgelig boble og heale til 100%, Hammer of justice (6 sec stun) og heale, og det som har tatt knekken på meg flest ganger, Repentance (6 sec incapacitate) når jeg shifter ut til casterform for å heale. Gear og ferdigheter spiller mye inn, men om begge har tilsvarende gear og alle cooldowns er nede, tror jeg nok paladinen trekker det lengste strået. 7562306[/snapback] Haha.. Pounce-Rake-Rip = Stoneform Bare elsker den racialen.
Hr Kotelett Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Og kan ikke Rip'en dispelles av paladinen? mener det er en magic
Jørgen Sørheim Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Rip er en bleed-effekt, samme som Deep wounds fra warriors og Rupture/Garrote fra rogues. Kan fjernes med Luffa eller Stoneform.
KeyanZa Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 har spilt mange druid (meg) vs pally som regel vinner jeg, men har møtt noen pallys som (knuser) meg oxo. så har vel litt med gear å si, jeg har ikke bra gear for å si det sann
ZindreX Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Da jeg var feral druid for en stund siden, møtte jeg en paladin.. Jeg tror jeg slåst mot han i ca. 10 min :S Da han tok på seg skjoldet og heala seg, så tok jeg og heala meg... Og til slutt vant han Men jeg har ikke så bra gear da...
Der Kommissar Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 snipp snapp snute 7562306[/snapback] Haha.. Pounce-Rake-Rip = Stoneform Bare elsker den racialen. 7562321[/snapback] Litt OT, men det er så utrolig bra å være dvergesminke ( d0rf rouge!1) en gang i blant. Elskbare situasjoner: -Jeg blir blindet av en annen rogue... *kapow*, stoneform. -Warrior fyrer rend og hamstring, og springer vekk for å få range til intercept. *svoosh*, stoneform + vanish.
ka1ser Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Som resto druid er det skjeldent jeg taper mot en pala. men det er også skjeldent jeg vinner da.
jovie Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Jeg tror druider holder ut lenger pga Paladin er avhengig av manna for og gjør skade. Mens en druid kun bruker manna når han skal ut å heale. Som regel etter min erfaring holder jeg meg så lenge i bear eller carform at når jeg først skal ut og heale har jeg full manna uansett.. Og som alle vet er en pala uten manna dead meat..
Islanbadsj Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Jeg tror druider holder ut lenger pga Paladin er avhengig av manna for og gjør skade. Mens en druid kun bruker manna når han skal ut å heale. Som regel etter min erfaring holder jeg meg så lenge i bear eller carform at når jeg først skal ut og heale har jeg full manna uansett.. Og som alle vet er en pala uten manna dead meat.. 7566647[/snapback] Hjelper lite hvis palaen stunlocker deg med en gang du kommer ut av bearform.
nubcake Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Psilocybe, jeg finner det nesten vanskelig å tro at du har 8 level 60 characters, jeg sjekka ut gearet på mange av de også, og det var mye gear som krever en del grinding. No offence, men enten er du en ekstrem no-lifer, eller så har du ebaya characters eller så ljuger du ^^ (Det lukter litt wow-glider) Og, tenk om du hadde brukt like mye tid på 1 supreme char som du har brukt på alle de, du kunne jo hatt en <Sett inn random class her> med full tier 3 og legendary i huet og stussen? Mener ikke å disse deg eller noe, ble bare nysgjerrig når jeg så det. God jul!
brillan Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Det er 2 år siden wow kom ut. 2 år. Er det så vanskelig å tro? 1 level 60 tar 10days played med litt peiling.
superreven Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 (endret) Stemmer det, tror bare ikke alle leet kidsa som først begynte å spille etter et års release (når de endelig gadd prøve noe annet enn CS) forstår hvor lenge det er si spillet kom ut.. og hvor enkelt det er å levle en char til 60. Angående gear så er visse folk flinke til å benytte seg av Auction House.. hvor det er latterlig enkelt å tjene store penger ved kjøp billig / selg dyrt metoden. Trenger bare litt innsikt og auctioneer. Endret 24. desember 2006 av superreven
PSV Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Psilocybe, jeg finner det nesten vanskelig å tro at du har 8 level 60 characters, jeg sjekka ut gearet på mange av de også, og det var mye gear som krever en del grinding. No offence, men enten er du en ekstrem no-lifer, eller så har du ebaya characters eller så ljuger du ^^ (Det lukter litt wow-glider) Og, tenk om du hadde brukt like mye tid på 1 supreme char som du har brukt på alle de, du kunne jo hatt en <Sett inn random class her> med full tier 3 og legendary i huet og stussen? Mener ikke å disse deg eller noe, ble bare nysgjerrig når jeg så det. God jul! 7567181[/snapback] Mja, psilo har vel ikke akkurat alltid hatt lykken på sin side mtp. guilds. Som en som har hengt på forumet en stund, så vet jeg ta psilo har grindet opp alle til max level selv, vært her siden han hadde 2 (?) level 60'er...
Jørgen Sørheim Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Det meste er allerede sagt. Jeg begynner på jobb kl. 12.00, og står opp 08.30. Masse ledig tid. Jeg har en jobb hvor jeg kan spille i, tja, 5 av 6 arbeidstimer. Masse ledig tid. Vanligvis har jeg ca. 15% av det som ligger på auksjonshuset, så det er der jeg får pengene fra, ikke fra ebaying eller bots. Også tar det jo ikke akkurat særlig lang tid å få en char opp til 60.. et sted mellom 7-12 dager, litt avhengig av om du quester/grinder konstant, eller om du pusler i battlegrounds og professions.
nubcake Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Det meste er allerede sagt. Jeg begynner på jobb kl. 12.00, og står opp 08.30. Masse ledig tid. Jeg har en jobb hvor jeg kan spille i, tja, 5 av 6 arbeidstimer. Masse ledig tid. Vanligvis har jeg ca. 15% av det som ligger på auksjonshuset, så det er der jeg får pengene fra, ikke fra ebaying eller bots. Også tar det jo ikke akkurat særlig lang tid å få en char opp til 60.. et sted mellom 7-12 dager, litt avhengig av om du quester/grinder konstant, eller om du pusler i battlegrounds og professions. 7567354[/snapback] Den er grei! Spiller relativt hardcore selv, men har ikke lagt merke til dette forumet før nå, moro å ha et sted man kan dele sorger og gleder med andre likesinnede! Pølsa på tråden legger inn årene etter en lang kveld. God jul folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå