Gå til innhold

Rabatter etter patch 2.01


Anbefalte innlegg

Tidligere var det slik at man fikk 10% rabatt fra en faction man var minst honored med, samt 10% rabatt hvis man hadde minimum sergeant som pvp rank. Uten at jeg har prøvd å sette meg inn i den nye pvp/honor system har jeg forstått at de gamle pvp-rankene ikke har noen betydning lenger.

 

Spørsmålet mitt er hvilke følger dette har for priser på utstyr. For eksempel så må jeg med min troll shaman ut med 900G for epic mount nå (810 for riding skill + 90 for selve mounten). Hva skal til for at jeg skal slippe unna med 800G?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får nå "bare" 10% rabatt som honored, dvs at riding skill normalt sett koster 900g.

Seargent rabatten er nå gått ut, så for alle som hadde denne ranken eller høyere koster nå alt litt mer.

 

Om du hadde kjøpt 150 riding skill før 2.0.1 ville den kostet 720g og 80g for mount, men dette er da ikke mulig lenger.

 

beklager

Endret av paboee
Lenke til kommentar
Koster fortsatt 80g før Mounten ja, men du kan ikkje komme deg unna de 800g hvis du skal ha 150 Riding skill..

7547478[/snapback]

 

Har du lest det opprinnelige innlegget mitt? Poenget er at epic mount koster 90G for meg, men mange i guilden hevder at den koster 80G for dem (tilsvarende 810G for meg for riding skill mot 720G for dem). Det jeg lurer på er hva som skal til for å få den laveste prisen hvis sergeant-rabatt er fjernet.

Lenke til kommentar
Det må jo i så fall være en bug.

7548181[/snapback]

Hvorfor skulle det være en bug?

7548204[/snapback]

 

At folk som tilfeldigvis var minst pvp rank 3 før patchen skal ha permanent 10% ekstra rabatt for all ettertid, mens folk som ikke var det aldri vil ha mulighet til å oppnå samme rabatt? Hvis det ikke er en bug er det ihvertfall lite gjennomtenkt etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...