Gå til innhold

Problemer med hakking (legging).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har store problemer med hakking i spillene når jeg spiller multiplayer over nett eller mot venner i nettverk. Spillene det gjelder er Call of duty 2 og Farcry, det er de jeg har prøvd. For et år siden da maskinen min var bare noen måneder gammel var ikke dette noe problem. Maskinen min er en Tundra 1557 p pro med 1500mb RAM, ATI Radeon 9700 128mb skjermkort og Centrino 1.7ghz cpu.

Selv om jeg formaterte maskinen igår hjalp det ikke på. Når jeg spiller over nett begynner hakkingen etter bare noen få minutter. Har ikke mye ping i det hele tatt heller.

Har merket at vifta til prosessoren kjører ganske hardt på hele tiden og lurer på om det kan være noe galt med den som forårsaker dette, har ingen anelse om hva det skulle være (tips)?. Har behandlet pcen meget bra, den har ikke vært utsatt for noen som hellst støt eller lignende fysiske skader.

Hviss noen har anelse om hva som kan være problemet så setter jeg stor pris på det. Vennene mine har nemmlig leid let okale for spilling i jula og da vil jeg gjerne være med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I og med at problemet gjeld PC-spel er "Spørsmål og svar-PC" den rette kategorien for dette spørsmålet. "Diskuter spill og tilbehør - Generelt" er for trådar som ikkje omhandlar nokon spesifikk plattform. Konkrete spørsmål skal i ein av "Spørsmål og svar"-kategoriane.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...