Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pulevenner, eller vil hun mer?


Guff

Anbefalte innlegg

-enig i at det går begge veier. selv om jeg tror det oftere er verre å bli "lurt" for en jente enn for en gutt.

 

-så du er likegyldig til om din neste partner har beisa si 100 damer da? du tar ikke det som et tegn? for min del liker jeg ikke tanken på at noen andre har vært på dama jeg holder på med i det hele tatt.

7546608[/snapback]

Hvorfor tror du det er verre for ei jente?

 

Hvis du ikke liker at dama di har ei fortid, så har du et problem.

 

For min del så er ikke den delen av min kjærestes fortid interessant. Nå er jeg kanskje noe eldre enn deg og har andre verdier og livssyn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virker som om hun er interessert i deg da, trådstarter :)

7546667[/snapback]

 

Det hadde jeg og tenkt, hadde d ikke vært for at hun er 1 år eldre og holder på med en fyr, og har den fineste kroppen på jorda :p (ikke bare noe jeg sier.. ALLE andre gutter jeg har spurt er heelt enig^^)

Lenke til kommentar

Jeg mener at gutter ikke kan bli brukt, for sex. Men for andre ting som penger, tjenester, o.l kan nok jenter bruke gutter. Jeg tror det er fordi jenter er så knipne på sex generelt, at gutter bare er glade når de får seg noe. Og jeg tror jenter legger mer følelser i sex enn gutter generelt sett. Derfor kan ingen jenter 'lure' en gutt til sex, men hun kan jo ha sex med han, fordi hun liker det.

Lenke til kommentar
Jeg mener at gutter ikke kan bli brukt, for sex. Men for andre ting som penger, tjenester, o.l kan nok jenter bruke gutter. Jeg tror det er fordi jenter er så knipne på sex generelt, at gutter bare er glade når de får seg noe. Og jeg tror jenter legger mer følelser i sex enn gutter generelt sett. Derfor kan ingen jenter 'lure' en gutt til sex, men hun kan jo ha sex med han, fordi hun liker det.

7546907[/snapback]

He he.. Og dette har du fra jenter selv, eller?

Lenke til kommentar

lars16,

 

Det kan være at hun er interessert i deg. Kanskje hun er usikker på dine følelser, på samme måte som du er usikker på henne. Det beste er å spørre henne direkte, men gjerne på en pen måte. Ikke sortér henne inn i en bås eller lag kallenavn som "løs", "rundbrenner", "ludder", el.l. Da skjærer det seg garantert med forholdet. Du skal ikke se bort fra at denne jenta har et avslappet forhold til seksualitet - og i såfall bør du være glad for det og ikke sette negative merkelapper på det.

 

Hvis du er interessert i henne, så spør henne om hun er interessert i å være sammen med deg, eller bare være "venn". Dette med seksualiteten kommer som regel av seg selv hvis dere blir sammen.

Lenke til kommentar
Hmm... og jeg er uenig med deg. :p

Gutter ser nok på det som mer på det som noe digg enn at man blir utnyttet. Selvom jenta kan kanskje tenke: "Haha, nå lurte jeg han til sengs"... så gjorde hun ikke det, gutten spiller med for å få seg noe... kanskje jenter gjør det samme?

7545932[/snapback]

Digg å bli utnyttet ? Faen har du hatt en ekkel barndom ? Ingen vil vel bli utnyttet. Noen bryr seg faktisk om mer en bare sex.

 

 

Jeg sier, avslutt det du driver med og kom deg videre før du sårer deg selv.

Lenke til kommentar

Men da hadde det ikke vært utnytting. Altså...hmm..jeg tviler på at en jente tenker at hun har utnyttet en fyr hun ligger med en eller to ganger, men om hun ikke er interessert i deg overhodet, og ligger med deg og viser interesse, så blir du brukt, enten du tror det er mulig for jenter å gjøre sånn eller ikke ;) Det finnes jenter som er kapable til sånt.

Lenke til kommentar
vet ikke helt om jeg har følelser for a liksom.. Går mye å tenker på hun da.. hva hun driver m og sånn.. ikke så bra tror jeg :/...  Men hun dynger meg jo ned m meldinger osv da..  "Hva ser du etter i en jente?" så svarer jeg.. og så svarer hun: "er jo alt d eg ;) kødda:P".. Jeg forstår faen ingenting  :no:

7546579[/snapback]

Den "kødda" på slutten der er jo bare klassisk gardering. Det hun åpenbart vil ha frem, er at hun faktisk er "alt det". "kødda" slenger man på for å ikke utlevere seg selv fullstendig.

Om hun vil fortelle deg at hun er alt du ser etter fordi hun liker deg, eller av andre grunner er jo vanskelig å si, men i mine øyne ser det ut som hun er interessert.

Er du sikker på hun holder på med en annen? Det kan ikke være noe hun bare sier for å forsøke å gjøre deg sjalu?

Lenke til kommentar
lars16,

 

Det kan være at hun er interessert i deg. Kanskje hun er usikker på dine følelser, på samme måte som du er usikker på henne. Det beste er å spørre henne direkte, men gjerne på en pen måte. Ikke sortér henne inn i en bås eller lag kallenavn som "løs", "rundbrenner", "ludder", el.l. Da skjærer det seg garantert med forholdet. Du skal ikke se bort fra at denne jenta har et avslappet forhold til seksualitet - og i såfall bør du være glad for det og ikke sette negative merkelapper på det.

 

Hvis du er interessert i henne, så spør henne om hun er interessert i å være sammen med deg, eller bare være "venn". Dette med seksualiteten kommer som regel av seg selv hvis dere blir sammen.

7546987[/snapback]

 

Problemet er at det aldri ville funke.. Hun er av typen som drar på fest 3 ganger i uka, og har mer fravær enn det er dager i året liksom :p.. Er på en og annen fest jeg og.. men ikke mer enn et par-tre ganger i måneden. Jeg syns det er utrolig digg å bare kunne komme og rote m hun, sånn helt uforpliktende.. Tror neppe det blir sånn lenger hvis jeg spør om hun vil noe mer.. Men så er det jo litt rart m alle meldingene.. Kan det være hun bare vil ha bekreftelse på at hun er populær? :hmm: .. Hun "hinter" på en måte heletiden om komplement.. hvis du forstår. :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg mener at gutter ikke kan bli brukt, for sex. Men for andre ting som penger, tjenester, o.l kan nok jenter bruke gutter. Jeg tror det er fordi jenter er så knipne på sex generelt, at gutter bare er glade når de får seg noe. Og jeg tror jenter legger mer følelser i sex enn gutter generelt sett. Derfor kan ingen jenter 'lure' en gutt til sex, men hun kan jo ha sex med han, fordi hun liker det.

7546907[/snapback]

 

Kjenner iallefall tre jenter som har "knullekompiser", og vet at iallefall to av de stakkars guttene gjerne vil noe mer. Det vil ikke ovenfornevnte jenter. Ikke at de gutta ikke synes det er greit med en bootycall nå og da, likevel er det er ikke tvil om hvem som blir utnytta der nei.

 

Og angående det andre emnet. Jeg og de i min omgangskrets kaller en gutt som har seg med alt og alle en hore, med akkurat samme negative undertoner som det ville hatt for en jente.

Lenke til kommentar
Problemet er at det aldri ville funke.. Hun er av typen som drar på fest 3 ganger i uka, og har mer fravær enn det er dager i året liksom :p.. Er på en og annen fest jeg og.. men ikke mer enn et par-tre ganger i måneden.  Jeg syns det er utrolig digg å bare kunne komme og rote m hun, sånn helt uforpliktende.. Tror neppe det blir sånn lenger hvis jeg spør om hun vil noe mer.. Men så er det jo litt rart m alle meldingene..  Kan det være hun bare vil ha bekreftelse på at hun er populær? :hmm: .. Hun "hinter" på en måte heletiden om komplement.. hvis du forstår.  :hmm:

7548520[/snapback]

 

Forøvrig: De jentene jeg snakka om over gjør det like mye fordi de får komplimenter og sweet-talk, som for sexen sin del. Det er fint å føle seg likt ;)

 

Så du skal ikke se helt bort fra at hun bare vil det hun har nå, ikke at man kan si noe sikkert uten å snakke om det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...