Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pulevenner, eller vil hun mer?


Guff

Anbefalte innlegg

På en fest jeg var på for litt tid tilbake møtte jeg en kjempe deilig jente. Vi sov sammen osv. men tok d ikke helt ut.. Etterpå har vi møttes mer eller mindre tilfeldig.. og da endt opp m å bare kline. Hun har en hun holder på m nå, men de er ikke sammen eller noe sånt..

Får ofte meldinger av hun med bare en vits på o.l. også svarer jeg, og samtalen blir dratt inn på om ikke vi kan møtes for bare å ha det litt gøy (det skjer bare av seg selv:P). Hun er et år eldre, og er på en måte ikke helt min type.. eller vet egnetlig ikke.

 

Men er d normalt at jenter bare har noen de møter en gang i blant og har seg med liksom? Har hun kanskje lyst på noe mer? Noen ganger kan d gå kanskje en uke fra vi sist meldet / snakka sammen.. Men så holder vi kanskje på i 2-3 dager m sånn kanskje 30 mld per dag.. Syns dette er mye til å bare være knullekompiser jeg da :hmm: . Men så har ikke jeg peiling! Tenker mye på henne.. er sånn at jeg ofte drømmer om henne osv.. og har egnetlig lyst t å møte henne oftere en sånn en gang i mnd. kanskje :p

 

Takk for alle svar!

 

Edit*

Må legge til at hun er snill og grei og sånn, men at d er kroppen som egentlig er den store greia m henne :love::whistle:

Endret av lars16
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva mener du han burde gjøre med det da?  :no:

7545749[/snapback]

La det fortsette om han klarer å ikke få følelser for henne og ser på det som noe gøy, eller ende det. Selv om det er kjipt.

 

Nesten litt stygt å si, men gutter kan ikke bli brukt av jenter for sex. Det er alltid omvendt. Har en gutt pult mye jenter er han dritfet, har en jente pult mange er hun en hore. Moderne kjønnsroller...

 

Det var til Juliess altså.

7545770[/snapback]

Morroklumpen. Jeg er helt uenig med deg.

Lenke til kommentar
Nesten litt stygt å si, men gutter kan ikke bli brukt av jenter for sex. Det er alltid omvendt. Har en gutt pult mye jenter er han dritfet, har en jente pult mange er hun en hore. Moderne kjønnsroller...

 

Det var til Juliess altså.

7545770[/snapback]

Morroklumpen. Jeg er helt uenig med deg.

7545906[/snapback]

Hmm... og jeg er uenig med deg. :p

Gutter ser nok på det som mer på det som noe digg enn at man blir utnyttet. Selvom jenta kan kanskje tenke: "Haha, nå lurte jeg han til sengs"... så gjorde hun ikke det, gutten spiller med for å få seg noe... kanskje jenter gjør det samme?

Lenke til kommentar

Uhm.. jeg tviler på at hun trenger å tenke at "ha, der lurte jeg han og fikk meg et ligg."

Hun kan faktisk bruke ham dersom hun holder kontakten, viser en grei interesse, roter med han, så skjer noe mer.. ikke kom her og si at alle gutter er kalde som stål og klarer å stenge alt av følelser og håp ute i en sånn situasjon. Selv om det sikkert ikke føles som noe tap for dere at en deilig dame vil tafse på dere, så kan det helt og holdent være en lek fra hennes side og en hun er ei skikkelig merr som gjør det for morro skyld. Så at jenter ikke kan bruke gutter syns jeg er tull.

 

Edit: Haha, gutten spiller med for å få seg noe, tviler sterkt på at det stemmer i alle tilfeller. Hvor mange tråder ser vi ikke hvor det er spørsmål om "hjelp, hva vil hun, jeg er ulykkelig forelska osv"?

Endret av Juliess
Lenke til kommentar
Nesten litt stygt å si, men gutter kan ikke bli brukt av jenter for sex. Det er alltid omvendt. Har en gutt pult mye jenter er han dritfet, har en jente pult mange er hun en hore. Moderne kjønnsroller...

 

Det var til Juliess altså.

7545770[/snapback]

Det er jeg helt uenig i. Tidene har forandret seg..

Lenke til kommentar
Nesten litt stygt å si, men gutter kan ikke bli brukt av jenter for sex. Det er alltid omvendt. Har en gutt pult mye jenter er han dritfet, har en jente pult mange er hun en hore. Moderne kjønnsroller...

 

Det var til Juliess altså.

7545770[/snapback]

Det er jeg helt uenig i. Tidene har forandret seg..

7546309[/snapback]

og hva er forandra? siden du er HELT uenig, vil det si at du mener at gutter er horer om de knuller mye forskjellig mens jenter er fete. tror du har sett litt for mye på sex and the city, ingen som vil ha ludder vet du

Endret av -Bassaddict-
Lenke til kommentar

-Bassaddict-: Jeg vet ikke om jeg kan svare for Mirann, men jeg vil tippe at det hun er uenig i, er at det kun er gutter som kan bruke jenter. Ikke at det er stilig med jenter som flyr rundt og bruker gutter. Det er ingen som blir dritfete av å fly rundt å pule, jeg har hvertfall ikke noe mer respekt for hverken gutter eller jenter som gjør det.

Lenke til kommentar
og hva er forandra? siden du er HELT uenig, vil det si at du mener at gutter er horer om de knuller mye forskjellig mens jenter er fete. tror du har sett litt for mye på sex and the city, ingen som vil ha ludder vet du

7546455[/snapback]

Her holder vi den saklige tonen ser, jeg.

 

Jeg er uenig i at det er kun gutter som utnytter jenter. Det går begge veier. Hvor mange du og andre har pult på, bryr meg heller mindre.

 

Og for opplysning; Sex og Singelliv har jeg aldri sett.

Lenke til kommentar

Er det snakk om å pule bare for å pule, så er det simpelt å ta seg en tur ut og finne de fulleste jentene og få dem på gli...spørs hvor grensa til voldtekt går, men...tja...man klarer vel å lure de fleste, dessverre? Nei det blir feil, men vil du pule en kveld, så får du som regel til, iallfall i helgene. Ikke at jeg har prøvd, og har ingen grunn til det heller, men så vidt jeg veit får selv de jævligste køddene seg litt om de bare vil ha.

 

 

OT: Pul ivei høres greit ut om du liker det. Blir du såra er det selvfølgelig jævlig, men allikevel en erfaring i livet :)

Lenke til kommentar

vet ikke helt om jeg har følelser for a liksom.. Går mye å tenker på hun da.. hva hun driver m og sånn.. ikke så bra tror jeg :/... Men hun dynger meg jo ned m meldinger osv da.. "Hva ser du etter i en jente?" så svarer jeg.. og så svarer hun: "er jo alt d eg ;) kødda:P".. Jeg forstår faen ingenting :no:

Endret av lars16
Lenke til kommentar
og hva er forandra? siden du er HELT uenig, vil det si at du mener at gutter er horer om de knuller mye forskjellig mens jenter er fete. tror du har sett litt for mye på sex and the city, ingen som vil ha ludder vet du

7546455[/snapback]

Her holder vi den saklige tonen ser, jeg.

 

Jeg er uenig i at det er kun gutter som utnytter jenter. Det går begge veier. Hvor mange du og andre har pult på, bryr meg heller mindre.

 

Og for opplysning; Sex og Singelliv har jeg aldri sett.

7546501[/snapback]

 

-enig i at det går begge veier. selv om jeg tror det oftere er verre å bli "lurt" for en jente enn for en gutt.

 

-så du er likegyldig til om din neste partner har beisa si 100 damer da? du tar ikke det som et tegn? for min del liker jeg ikke tanken på at noen andre har vært på dama jeg holder på med i det hele tatt.

 

til trådstarter, er ræva det der as, prøv å ikke få følelser for hun siden du ikke vet helt hvem hun er. og aldri stol på noen damer i det hele tatt. de stabber deg i ryggen

Endret av -Bassaddict-
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...