Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pulevenner, eller vil hun mer?


Guff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lars16,

 

masse rart osv osv..

 

7546987[/snapback]

 

Problemet er at det aldri ville funke.. Hun er av typen som drar på fest 3 ganger i uka, og har mer fravær enn det er dager i året liksom :p.. Er på en og annen fest jeg og.. men ikke mer enn et par-tre ganger i måneden. Jeg syns det er utrolig digg å bare kunne komme og rote m hun, sånn helt uforpliktende.. Tror neppe det blir sånn lenger hvis jeg spør om hun vil noe mer.. Men så er det jo litt rart m alle meldingene.. Kan det være hun bare vil ha bekreftelse på at hun er populær? :hmm: .. Hun "hinter" på en måte heletiden om komplement.. hvis du forstår. :hmm:

7548520[/snapback]

 

 

Om dere skulle bli sammen, kan jo dette forandre seg ;)

Endret av nerval
Lenke til kommentar
Jeg syns det er utrolig digg å bare kunne komme og rote m hun, sånn helt uforpliktende.. Tror neppe det blir sånn lenger hvis jeg spør om hun vil noe mer.. Men så er det jo litt rart m alle meldingene..  Kan det være hun bare vil ha bekreftelse på at hun er populær? :hmm: .. Hun "hinter" på en måte heletiden om komplement.. hvis du forstår.  :hmm:

7548520[/snapback]

Jada, det er forståelig. Klart hun vil ha bekreftelse fra deg og andre på seg selv, og på flere måter. Det trenger de fleste mennesker. Hvis du føler at det er naturlig å gi henne komplimenter, f.eks. si at hun er snill (som du nevnte i et annet innlegg her), så gjør gjerne det. Men ikke fordi hun fisker. Man skal gi komplimenter som er ekte følt. Da virker de så mye bedre hos mottakeren også. :)

 

Jeg festet meg ved at du synes det er greit å "rote". Samtidig sier du et annet sted at du er jomfru. Da skjønner jeg litt mer av hva du mener med å rote. Det er et stykke fra temaet "pulevenn". Men det er ingenting i veien med å utforske sin egen seksualitet med en venn, prate om det, kose/kline og ha det topp - hvis dere begge er på samme nivå og noenlunde enige om hva som skal skje. Men det kan jo utvikle seg til mer direkte sex, uten at dere ville det eller mente det i utgangspunktet.

 

Hvis dere så ender opp som "pulevenner" senere, så bør du være oppmerksom på at dine følelser for henne kan endre seg med tiden, og at det du syntes var greit med å rote kanskje ikke er bare det du vil lengre. Kanskje du blir glad i henne og ikke vil at hun roter med andre.

 

Sjalusi er uforenlig med å ha en "pulevenn". Jeg har hatt slike forhold, men så er jeg heller ikke plaget av sjalusi. Det er en deilig ordning hvis det fungerer for begge to slik, men det er

sjelden at man finner to sjeler av motsatt kjønn som har samme oppfatning om dette. Som regel er man da litt eldre og har et litt annet syn på ting enn man hadde da man var 16.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Men fortell da, hva kom du frem til? :p

7564982[/snapback]

 

Hehe, nei det var det da.. :p Har ikke kommet fram til noe egentlig.. Men ville bare si takk for alle svarene ;)

 

.. nei er vanskelig å forstå seg på :p Får heletiden meldinger om at jeg må komme bort osv (vanligvis i sånn 23-24 - tiden.. bare på kødd da så klart) og så snakker vi om hva vi skulle gjort.. :p

men hvis det er snakk om å virkelig møtes, så blir d annerledes, og passer aldri :no: (noen ganger er d hun som er opptatt, andre ganger eg.. men mest hon..)

 

Synes det er rart å sende så mye meldinger når hun ikke vil noe.. (snakker 20+ om dagen) kanskje hun er sånn med alle? :hmm: Og nei, er nødvendigvis jeg som sender 1. :p

Lenke til kommentar
Hun vil sikkert, men er redd.

Har hu gjort det før da ? Er jo bare å prate med en kompis så vet du jo alt om hun liksom..

 

Da finner dere en dag på en Lørdag, dra på deg gummi hanskene og dra bort til henne .. resten finner du ut av :)

7565820[/snapback]

 

Tenker hun kanskje bare noen ganger vil ha noen å kose litt med liksom :p , men ikke vil noe mer pga. jeg er 1 år yngre og sånn.. (og kanskje ikke helt hennes type?) og vil ikke treffe meg med venner heller fordet hun er flau over meg :(

 

Hun er altfor bra for meg, så noe forhold ville være dumt å håpe på.

Endret av lars16
Lenke til kommentar

Har ikke gått en dag på over en uke uten at vi har snakket sammen / meldet.. Tenkte jeg i dag skulle se om hun skrev t meg.. (husker ikke helt om jeg har pleid å være først)

 

Sjekka mob'n og da var d 2 mldinger som venta.. Var først noe sånn "fått noe digg?" også en "hvorfor svarer du ikke?" bare litt mer humoristisk :p Vet ikke om dette betyr noe..

 

Lurte litt på om jeg skulle spørre om å være m henne på nyttårsafta?.. men så virker det som hun ikke vil dra på fest m meg.. (*vet ikke hvorfor det virker sånn.. men syns jeg husker noe sånt om at hun ikke kunne forrige gang :s :p)

Dårlig idé å spørre om det? :hmm:

Endret av lars16
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...