Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pulevenner, eller vil hun mer?


Guff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurte litt på om jeg skulle spørre om å være m henne på nyttårsafta?.. men så virker det som hun ikke vil dra på fest m meg.. (*vet ikke hvorfor det virker sånn.. men syns jeg husker noe sånt om at hun ikke kunne forrige gang :s :p

Dårlig idé å spørre om det? :hmm:

7572529[/snapback]

Lars, jenter i den alderen ser gjerne etter noen som er litt eldre enn dem selv, men det betyr ikke at du ikke har sjans. Mulig at hun er atypisk på denne måten også... men jenter/kvinner ser mer eller mindre bevisst etter lidenskap, romantikk og ansvarsfølelse hos en gutt. Så noen råd:

 

- Vær voksen. Det betyr at du må legge deg i selen og være litt ansvarlig og seriøs - uten å bli festbrems eller tørrpinne for det. Hvis hun er 17 år, betyr det at du må "konkurrere" med potensielle 19-20-åringer.

 

- Vær ærlig og direkte - uten å bli plump eller sårende. Si til henne akkurat det du sier til oss i sitatet over her. Folk setter som regel pris på ærlighet, og hun vil antagelig få øynene opp for at du ikke er helt som alle andre 16-åringer.

 

- Fortell henne hva du føler, selv om det i dine ører høres dumt eller flaut ut. Hun vil ikke synes det er dumt. Og spør hva hun føler, om hun føler noe av det samme som deg, osv. Jenter liker at gutter kan vise en følsom side også.

 

- Vær interessert og vis interesse. Finn ut hvem hun er, hvilke interesser hun har, osv. - men på en måte som ikke høres ut som et forhør. Gi komplimenter (snill, pen, koselig, deilig, osv.) Som sagt liker jenter å høre ekte komplimenter. Gi henne en blomst og be henne på kino. Si at hun har skjønne øyne. Si at du heller vil treffe henne og gå en tur, istedet for å sende ørten SMS-meldinger. :)

 

- Prøv å ikke stresse, men vær avslappet og humoristisk. Humor betyr ikke å være bajas - der går det minst 14 på dusinet av andre gutter på din alder. Hvis du har gjort leksa di i forrige punkt, så vet du nå hva hun synes er gøy og morsomt. Hun vil underbevisst føle seg trygg hos deg, hvis du viser kontroll.

 

Alt dette krever mot, jeg vet det, og det er vanskelig for en 16-åring å mane opp foran ei jente. Man blir sprutrød og flau og ordene stopper opp. Men det er verdt å få til noe av dette! Hvis du vil ha henne, må du skille deg ut i mengden på en positiv måte. Hun skal bli interessert i å være hos deg og finne ut mer om den spennende gutten som er så uvanlig. Hun kommer garantert ikke til å bli sammen med noen andre før hun finner ut av deg! Det er ikke triks eller teknikk, men må komme fra deg selv på en ekte måte. Poenget er at hun ikke kan få vite noe om deg før du viser henne det.

Lenke til kommentar

Og da klarte jeg prestere å ringe til henne i fylla.. :w00t: Inntil i går hadde vi ikke snakket sammen siden julafta.. og hun holder vist på med en annen.. Husker ikke stort av samtalen i går, men hun sa iaffal herregud og var litt oppgitt :thumbup:

 

Faen altså.. dette går jo t helvete :(

Lenke til kommentar
-Bassaddict-: Jeg vet ikke om jeg kan svare for Mirann, men jeg vil tippe at det hun er uenig i, er at det kun er gutter som kan bruke jenter. Ikke at det er stilig med jenter som flyr rundt og bruker gutter. Det er ingen som blir dritfete av å fly rundt å pule, jeg har hvertfall ikke noe mer respekt for hverken gutter eller jenter som gjør det.

7546477[/snapback]

 

Ord.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...