Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kung Fu Panda (Blu-ray) £18

Dead Space: Downfall (Blu-ray) £2

Dr. Seuss' Horton Hears A Who (2008) (Blu-ray) £18

Baraka: Remastered (Documentary) (Blu-ray) £13

Rescue Dawn (Blu-ray) £16

Tiesto: Copenhagen - Elements Of Life (2 Discs) (Blu-ray) £13

Wall-E (2 Discs) (Blu-ray) £15

-------

@ Play, totalt £95

 

 

For de godt opplyste ser dere kanksje at jeg har tatt steget fullt ut. Dette er sone B, som betyr jeg må kjøpe ny spiller.

 

Tok en kjapp sammenligning mot pacific, hvorav samme handlekurv (utenom Tiësto, ennå ikke ute utenfor Europa) endte på $180, og denne endte på £83. Betydlig forskjell. I tillegg til at $ er fail og £ er good, og at visse titler kommer til Europa før USA (faktisk), og at en del britisk kommer på BD, var det bare rett og rimelig at jeg tok steget fullt ut. Skal ikke bli samtaleemne, men tenk hvis noen lurte =]

 

Og ja, er fan av animasjon

Endret av datating
Fjernet en linje
Lenke til kommentar

Vil gjøre oppmerksom på at Play.com sendte Wanted igår (5 dager før release), det samme skjedde da jeg forhåndsbestilte Incredible Hulk for en stund siden. Noen fler som kan slå fast at de har begynt å sendte ut før ofisielle street date? Det har "aldri" skjedd før.

 

Den kostet £15 forresten (så ble det litt on topic også)

 

EDIT: før midnatt er igår, altså 5 dager før release.

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
Vil gjøre oppmerksom på at Play.com sendte Wanted igår (5 dager før release), det samme skjedde da jeg forhåndsbestilte Incredible Hulk for en stund siden. Noen fler som kan slå fast at de har begynt å sendte ut før ofisielle street date? Det har "aldri" skjedd før.

 

Den kostet £15 forresten (så ble det litt on topic også)

 

EDIT: før midnatt er igår, altså 5 dager før release.

The Incredible Hulk og Hancock ble tilgjengelig på Elkjøp (som jeg også kjøpte der) flere dager før "release" til Play.com, så var antageligvis bare datoen som var feil.

Lenke til kommentar
Tollsats

 

Det er per i dag kun toll på næringsmidler og tekstiler. Toll er den satsen som du finner direkte i tolltariffen, og må ikke forveksles med "avgifter".

 

Tollsatsene varierer etter hva slags produkt som importeres. For å finne hvilken tollsats som skal brukes, må varen først klassifiseres i henhold til tolltariffen.

 

Dvs. at det ikke er toll på dvd =) Men noen kan vel være uheldige å få ett gebyr for at tollvesenet har måttet åpne pakken og klarere den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...