Gå til innhold

Jeg føler Wii kommer til å snuble


Starscream12

Anbefalte innlegg

Der er jeg uenig Foxhound (xbox)..=p men skal ikke gå mer innpå det..hehe=)

 

Daniel : Synes de som ikke skal kjøpe den eller ikke har testet den og har sin "favoritt", har bare med seg en negativ holdning i innleggene sine mot det produktet det gjelder eller har ikke noe generelt godt å si..

 

Derfor blir det ikke riktig i mine øyne at de folkene diskuterer det da=)

 

På veldig godt norsk, folk klarer ikke holde seg objektive nok og holde seg unna det de ikke vet noe om.

 

fks, hvor mange har ikke sagt at det ser idiotisk ut å veive rundt med den kontrollen? og klager på det

Noe man altså ikke trenger å gjøre og viser at folk bare slenger ut tullball her og der=)

7575251[/snapback]

Jeg er helt enig i at folk som bare sprer kvalm, og sier – for eksempel – at kontrollene til Wii ser ubrukelige ut uten å ha engang tatt i dem, bør holde kjeft, men det er helt legitimt å være skeptisk til hvorvidt Wii har en sjanse til å overleve etter den første hype-bølgen osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Der er jeg uenig Foxhound (xbox)..=p men skal ikke gå mer innpå det..hehe=)

 

Daniel : Synes de som ikke skal kjøpe den eller ikke har testet den og har sin "favoritt", har bare med seg en negativ holdning i innleggene sine mot det produktet det gjelder eller har ikke noe generelt godt å si..

 

Derfor blir det ikke riktig i mine øyne at de folkene diskuterer det da=)

 

På veldig godt norsk, folk klarer ikke holde seg objektive nok og holde seg unna det de ikke vet noe om.

 

fks, hvor mange har ikke sagt at det ser idiotisk ut å veive rundt med den kontrollen? og klager på det

Noe man altså ikke trenger å gjøre og viser at folk bare slenger ut tullball her og der=)

7575251[/snapback]

Jeg er helt enig i at folk som bare sprer kvalm, og sier – for eksempel – at kontrollene til Wii ser ubrukelige ut uten å ha engang tatt i dem, bør holde kjeft, men det er helt legitimt å være skeptisk til hvorvidt Wii har en sjanse til å overleve etter den første hype-bølgen osv.

7575402[/snapback]

 

Selvfølgelig er det legitimt :) Det er også legitimt av være skeptisk til at jorda er rund.

Lenke til kommentar
Nettopp! Så hvorfor bryr du deg om hva folk her mener da?

7575230[/snapback]

Tja, menneskelig natur kanskje? Kan ikke si at jeg bryr meg nevneverdig hva folk her inne tenker om de forskjellige konsollene, er vel heller hva folk mener om de som klager på grafikken på Wii jeg har vært opptatt av. Synes det blir litt feil å undergrave meningene til de som vil klage på grafikken, selv om det har blitt tatt opp før. Er litt lei av å lese om dyre Blu-Ray PS3 og defekte 360 også, men det er nå engang slik det er.

 

Også er det litt moro å diskutere, kverulere og krangle litt også da. Er jo tross alt det et diskusjonsforum er til for ;)

Lenke til kommentar
Nettopp! Så hvorfor bryr du deg om hva folk her mener da?

7575230[/snapback]

Tja, menneskelig natur kanskje? Kan ikke si at jeg bryr meg nevneverdig hva folk her inne tenker om de forskjellige konsollene, er vel heller hva folk mener om de som klager på grafikken på Wii jeg har vært opptatt av. Synes det blir litt feil å undergrave meningene til de som vil klage på grafikken, selv om det har blitt tatt opp før. Er litt lei av å lese om dyre Blu-Ray PS3 og defekte 360 også, men det er nå engang slik det er.

 

Også er det litt moro å diskutere, kverulere og krangle litt også da. Er jo tross alt det et diskusjonsforum er til for ;)

7576814[/snapback]

 

Selvfølgelig er det morro å diskutere, men syns disse diskusjonene begynner å bli litt i det lengste laget. Så mange tråder som forvandler seg til krig om hva som er best. Som tidligere nevnt finnes det folk her inne som nærmest er forelsket i en konsoll, og tåler dermed ikke et snev av kritikk rettet mot den. De værste kritikkerne er ofte av samme ulla, dermed er det duket for krig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...