Gå til innhold

Godt sagt, svart på en prøve.


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er sånt jeg ikke tror på, før jeg får se det med egne øyne. Anyway, for å gå over til pirkemodus, så ville det nok blitt bedre med

"Die Sonne scheint und entlich bin ich fertig" Lært at tidsledd skal plasseres forover, og "entlich" kan vel nesten fungere som ett tidsledd. Dessuten syns jeg det høres bedre ut.

 

Ikke kommenter denne posten, med mer OT XD

8785024[/snapback]

Tja. La kanskje på et par setninger til, men det var i bunn og grunn det stilen min gikk ut på.

Lenke til kommentar
Hadde en i klassen som alltid svarte Napoleon, 1814 eller monarki på spørsmål (på prøver) han ikke kunne svare på, da han mente det var stor sannsynlighet for at det kunne være svaret. Funket dårlig, da.

7540773[/snapback]

Be han svare 42, det fungerer alltid

7540980[/snapback]

Hva er hovedstaden i Norge?

 

ehm, ehh, hmm, 42?

7541004[/snapback]

 

talet 42 er svaret på "everything" :thumbup:

Lenke til kommentar

Dette er ikke svart på en prøve, men faktisk gitt av læreren selv.. Vi hadde en finnes-ikke-tilstrekkelig-ord lærer i kroppsøving som syns avkryssningsprøve var gøy! men det var det jo også, les ene spm:

 

Hva er hjertemuskelpumpen?

 

(husker ikke alternativene helt men det rareste var)

 

3. En dieseldrevet pumpe som opereres inn i kroppen til topp-idrettsutøvere.

 

En annen var:

 

Hvordan gjennomføres førstehjelp?

 

1. Munn til øre

 

2. Munn til munn

 

3. Munn til hals

 

Herregud vi lo så mye når vi tok den prøven, og det verste var at han tok den seriøst med i karaktergrunnlaget. :!:

Lenke til kommentar
Dette er ikke svart på en prøve, men faktisk gitt av læreren selv.. Vi hadde en finnes-ikke-tilstrekkelig-ord lærer i kroppsøving som syns avkryssningsprøve var gøy! men det var det jo også, les ene spm:

 

Hva er hjertemuskelpumpen?

 

(husker ikke alternativene helt men det rareste var)

 

3. En dieseldrevet pumpe som opereres inn i kroppen til topp-idrettsutøvere.

 

En annen var:

 

Hvordan gjennomføres førstehjelp?

 

1. Munn til øre

 

2. Munn til munn

 

3. Munn til hals

 

Herregud vi lo så mye når vi tok den prøven, og det verste var at han tok den seriøst med i karaktergrunnlaget.  :!:

8829812[/snapback]

 

Ble mange seksere i gym da?

Lenke til kommentar

Hei, hadde nettop Matte-tentamen (forrigeuken) så fikk jeg spørmålet: "Hvor stor er X?" (det var en likesidet trekant) Da jeg hadde lest første posten på denne tråden fant jeg da ut at, "nei det her gidder jeg ikke å regne på" så jeg svarte "neei, den er vel ikke så alt for stor kansje skriftstørrelse 12 eller 14" ^^ bilde kommer så snart vi får prøven tilbake! vi har matte i morgen så jeg tror vi får den tilbake da :D

Lenke til kommentar

Hehe mange bra.. kan ta med en til:

 

Fra en tilfeldig plass på internett fant jeg denne:

 

I am a research and teaching assistant at the Swiss Federal Institute of

Technology in Zurich, Switzerland. Just recently, we corrected the written

exams of about 160 first-year physics students. One of the exam problems

consisted in calculating the length of a bungee cord so that the jumper

would just touch the water at the foot of the tower, given the height

of the platform, the jumper’s mass and the strength of the cord.

 

The answer of one of the students started with the following sentence:

“For simplicity, I will neglect gravity in this problem.”

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
En stor utregning...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
0.jpg

Det er da lærern begynner å viske av tavla og si at dette er trivielt og du ligger 4 tavler bak...

7930017[/snapback]

 

Flashback til mattetimene nå :p

Det er sikkert bare en vanlig mattetime, ikke noe hokuspokus. Tipper det er en leksjon om derivasjon. Ser de bruker lim, og så har de skrevet opp den deriverte av mange uttrykk :) Synes ikke det var så langt, bare veldig kompakt.

 

Jeg har også brukt den "for enkelhets skyld" en gang eller to. Var bare at det ble så enkelt at det ble feil :p Men jeg måtte for jeg hadde bare minutter igjen på å levere.

Endret av Zerd
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hehe, vel. Vi hadde en gang en kroppsøvningsprøve der blant annet ett av spørsmålene var noe ala: "Hva er årsaken til at ryggen er spesielt utsatt for skader ved snømåking, og hva kan vi gjøre med det?" elns.

 

Ga hvertfall et svar at man ofte lot ryggen ta all belastningen unødvendig ved å stå i feil posisjon (se fig. 1), og at man heller kunne stå i en posisjon som fig. 2, der belastningen også ble fordelt over til armer, lårmuskler osv.

post-87384-1190314215_thumb.jpg

8399052[/snapback]

Denne tok kaka! :!:

 

ENDRET: Faktisk skrevet dette før, spooky. :hmm:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hehe, vel. Vi hadde en gang en kroppsøvningsprøve der blant annet ett av spørsmålene var noe ala: "Hva er årsaken til at ryggen er spesielt utsatt for skader ved snømåking, og hva kan vi gjøre med det?" elns.

 

Ga hvertfall et svar at man ofte lot ryggen ta all belastningen unødvendig ved å stå i feil posisjon (se fig. 1), og at man heller kunne stå i en posisjon som fig. 2, der belastningen også ble fordelt over til armer, lårmuskler osv.

8399052[/snapback]

Haha, tror den tegningen er noe av det jeg har ledd mest av på HW gjennom årene, haha :!:

8577588[/snapback]

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...