Gå til innhold

Godt sagt, svart på en prøve.


Gaston

Anbefalte innlegg

Har egentlig ikke gjort noen morsomme stunts (som jeg kan huske i allfall) på prøver, annet enn teite historier i tysk-faget. Husker tilbake til tiende, hvor vi skulle skrive en historie om en jente som skulle til skolen eller noe. Så kom jeg på en Rammstein-sang som heter "Stein um Stein". Så det jeg skrev, var at det kom en stygg kar, som kidnappa jenta. Så sa han følgende (hadde teksten sånn nogen lunde i hodet, men med noen feil selvfølgelig. Følgende er sakset fra en eller annen random lyrics-side):

 

Ohne Kleider ohne Schuh

Siehst du mir bei der Arbeit zu

Mit den Füßen im Zement

Verschönerst du das Fundament

Draußen wird ein Garten sein

Und niemand hört dich schreien

 

Stein um Stein mauer ich dich ein

Stein um Stein

Ich werde immer bei dir sein

 

Dårlig oversettelse, "on the fly":

Uten klær, uten sko

ser du meg arbeide

med føttene i sement

forskjønner du fundamentet

utfor blir det en hage

og ingen hører deg skrike

 

Stein for stein, murer jeg deg inn

stein for stein

jeg vil alltid være ved din side

 

Lærern skrev at det var en skrekkelig historie. Om han mente at handlingen var skrekkelig, eller tysken min, det vet jeg ikke :wee:

Endret av Der Kommissar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi hadde en KRL-prøve i tiendeklasse, temaet var Islam. På spørsmål 10 sto det: Hva er muslimenes fem hellige plikter, forklar hva de fem søylene står for. Helt på slutten av timen, da de fleste hadde levert, spurte han like ved siden av meg: "Du, hva er muslimenes fem hellige plikter?" Jeg nekter å svare, men etter at han hadde gjentatt spørsmålet mange nok ganger, buste jeg ut med "De må spise fem epler eller gulrøtter hver dag!". Fyren var desperat nok til å skrive det. Priceless

Lenke til kommentar

Jedi-smileys ble sendt ut for å fjerne spam. Vel og merke ser jeg at enkelte brukere som har blitt offer for forcen virker kjent for tidligere å ha brukt the dark side of the force (også kjent som spam) så begynner jeg nesten å lure på om hardere skyts må til etterhvert. Oppfør dere, så slipper dere å føle Jedi-smiley sin vrede.

 

post-15355-1193531608_thumb.gifpost-15355-1193531608_thumb.gif

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, de slettes uten videre varsel.

 

Edit: Og for de som ikke forstod dette, la meg si det enkelt: Hold dere til topic.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Begynner å bli noen år siden, men på VK2 elektronikk så hadde vi en misstanke om at læreren nesten kastet terning for å bestemme karakter på prøver. En kamerat prøvde da følgende på en norsk prøve:

 

Han begynte og avslutta oppgaven seriøst, men etter noen linjer begynte han å legge ut om rosa elefanter, som jo ikke hadde noen sammenheng med oppgaven eller resten av det han skrev.

 

Resultatet ble faktisk 5 på oppgaven om jeg husker rett, samt at vi holdt på å le oss i hjel når han viste oss den etterpå. :tease:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Bruker-127711

Hehe, var i starten av 8. klasse, da vi nettop hadde begynt med spansk. Enkelte likte seg ikke på de andre tilvalgene og byttet. I første time ble de spurt enkle spørsmål, det ene var "Quantos anos tienes?" (orker ikke tegn). Så svarte han ene "Uno pluso uno pluso uno osv.."

 

Han har nå bytta til eng fordypning.

Lenke til kommentar
Hehe, var i starten av 8. klasse, da vi nettop hadde begynt med spansk. Enkelte likte seg ikke på de andre tilvalgene og byttet. I første time ble de spurt enkle spørsmål, det ene var "Quantos anos tienes?" (orker ikke tegn). Så svarte han ene "Uno pluso uno pluso uno osv.."

 

Han har nå bytta til eng fordypning.

Quantos anos tienes betyr "hvor mange anus har du" :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

I REL fekk vi ei prøve der eine spørsmålet var: "Kva er mystikk?" og venen min svarde "Det er noko mystisk" og fekk poeng :D

 

Ein kompis fekk eit spørsmål i samfunnsfag der han skulle skildre rettsvesenet eller noko liknande, og svarte "Rettsvesenet er eit vesen som bur under rettssalen og et for det meste advokatar".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...