Misantropen Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Et godt guildnav (imo offc) er Knight of Chaos!Et rp guild med en god story på erveren Argent Dawn. 7548284[/snapback] Argent Dawn - huff - glad jeg fikk lov å migrere til en annen vanlig server til slutt. * vonde minner* Knight of Chaos er et harry navn spør du meg. Knights of Chaos er vel mer korrekt å skrive også? Alt for klisjé og wannabe det navnet. Alle "<Ditt> of <That>" synes jeg er litt sånn derre...
Lycantrophe Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Konklusjon: De fleste navn er klisjè. 7548866[/snapback] Og derfor står det respekt til de som ikke har et klisjènavn.
Sindrelol Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Det dummeste og mest barnslige navnet på servern min: Play in My Party. Det blir bare for tåpelig :<
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Alt-guilden min: Drunken Diplomats. En kompis av meg sin Twink-guild: Twink Twins (Alle skal være en female gnome med rosa hår i hestehale . Alle skal ha Fook... i starten av navnes (eg. Fookus, Fookju)) Veldig artig
Dondrio Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 værste: Må bli "Din mamma" på serveren Sylvanas Beste: hmm, conspirsy addict? og ofc Thule
amarios Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 heh..."and his emo friends" på Kor'Gall horde side -.-
Cx Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 WANNA GO NAXX NVM LB DOWN LOL MOM ONE MORE HOUR FFS
genetex Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Jeg og fire kompiser skal lage en venneguild som bare vi fem er i når TBC kommer ut. Alle har levlet til level 60, utenom ene kompisen, som heter Otto, som har sin høyeste på level 10 Navn: The Awesome Four And Otto. Har ikke testa om det funker med så langt navn, men håper da virkelig det. Ellers må ett helt rått guild navn vere: Apocalypse Dudes. (Got nothing to lose, gonna bake that motherfucking pizza tonight)
Poor Leno Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 (endret) Sapped Girls Dont Say No Oprah Windfury Endret 21. desember 2006 av Poor Leno
sigz Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Mitt personlige guild (2 members) heter <Is EMO>, noe som eier. Verste? Hmm, har hørt mye gjennom tida..T I N K E R S var et av de dårligere. Norwegian Style Clan også.
Cappo Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Klassikeren: <BEEP BEEP IM A JEEP>Morsomste: <Oprah Windfury> 7536044[/snapback] Hahaha.. Ja, <BEEP BEEP IM A JEEP> er vel det råeste guildnavnet på Grim Batol. Men det er også så mange dårlige at jeg ikke orker å begynne å ramse de opp.
Amon Amarth Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Beste Guild Navnet: Decimation, hendholdsvis kåret til en av europas beste alliance guilder... om ikke _den_ beste. Holder til på Talnivarr And an Imaginary Friend. Disbanna, men likte den guilden, dem var på talnivarr State of the Art. Fett navn det også, talnivarr horde Dårlige navn: iPwn knights of, bringers of, defenders of... light, *insert nationality*, *insert random village / city* chaos etc.... og alle variasjoner av dette...
Novocaine Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Synes at resvere-/altguilden til noen tjommier av meg på Frostwhisper har ganske tidig navn. "Qtip Is Good For The Ear".
JoeDohn Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Jeg syns jaffal ikke "just afk pls" var noe særlig bra, men så brøt noen av dem ut og lagde "Atleast You Get A Token" istedet, og navnet var ekstra bra fordi de vant hele tida. :]
Avenged Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 (endret) Beste: Praemium Callidus. Nihilum Sigil Khadgars Rage (tror guildet heter det) Norske Jævler (det eg var med i før eg sluttet med wow) Værste: GuardianZ Of RohaN brother hood of blood hordkillarz Endret 21. desember 2006 av lilcheeze
Sodd Ball Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Forgive me SbD er jo litt merkelig. (En som ble kicka fra Short But Deadly som lagde den) Short but Deadly er morsom, spesielt med tanke på at det er plenty med gnomer, nelfs og humans i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå