Gå til innhold

Det beste/verste guild navnet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beste:

 

"Sapped Girls Don't Say No", "LFG UBRS! LOL NVM AB LOL" og "Seal Cub Clubbers Club" (Skiftet ikke en GM navnet deres til Orgrimmar Dust Bin Squad eller noe? =))

 

Verste:

 

"Evisceraters from Sweden" (Darksorrow)

"Priors of Sion" (Darksorrow) (Greit nok at navnet er av okei manér, men i helvete, jødisk guild?)

Lenke til kommentar
Verste:

 

"Evisceraters from Sweden" (Darksorrow)

"Priors of Sion" (Darksorrow) (Greit nok at navnet er av okei manér, men i helvete, jødisk guild?)

7537279[/snapback]

 

Det er vel snarere hentet fra DaVinci-koden enn det er jødisk... Og å hente noe som er så kjent, blir bare teit. Hvis du kopierer et mer obskurt navn, så synes jeg det er helt greit...

Lenke til kommentar

Jeg misliker sterkt guildnavn som inneholder "knights" , "defenders", "kings" etc.

 

Har sett mange bra guildnavn opp gjennom min wow-karriere og spesielt etter at x-realm bgs kom.

 

Men det siste jeg husker som var bra var <NagasWithAttitude> og <I WIN AT INTERNET>

 

eller < ONE MORE HOUR PLZ MUM >

Endret av stigos3000
Lenke til kommentar
Verste må vere et guildnavn som var noe slikt: [Navnet på personen] Warriors eller noe.

Det beste vet jeg ikke. Kanskje Yggdrasil?

 

Tenkte jeg skulle lage et køddeguild som het Error 404: Guild not found, men jeg kom aldri så langt før jeg sluttet.

7536547[/snapback]

 

pell deg på Tarren Mill med Norticus eller lag deg en char der ffs :p

 

Beste guildnavn

<Gief Epix or Kitty dies> (alt. guild jeg og et par RL venner lagde)

<Elite order got Chicks> (Raiding guild på TM som heter Elite Order)

 

væreste:

<The Noble Europeans> (var med der før... sinsykt harry guildnavn men mange kewle folk derr :p)

<Guardians of Freedom> (kek...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...