Gå til innhold

Det beste/verste guild navnet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så nettop et Alliance guild. Det het Best Friends. Ikke rart det? Jeg går videre. Jeg så det ved at det var to female night elves som hadde hver sin kanin og flirte av hverandre. Antar det var kun de to som var i guildet. De var ganske hyggelige og. De fulgte etter meg og sånt. Den ene het Redrose den andre het Rosered.

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar
Så nettop et Alliance guild. Det het Best Friends. Ikke rart det? Jeg går videre. Jeg så det ved at det var to female night elves som hadde hver sin kanin og flirte av hverandre. Antar det var kun de to som var i guildet. De var ganske hyggelige og. De fulgte etter meg og sånt. Den ene het Redrose den andre het Rosered.

8514290[/snapback]

Hahahaha! Noen kjeder seg :wee:

Lenke til kommentar
Noen som har fått meg til å le må være

 

< Gutta på Skauen >

< Slosskampgjengen >

8505963[/snapback]

Er mange "Gutta på *" guilds på Bloodfeather har jeg merket. Utrolig dårlige navn.

 

Er selv med i "Death and Destruction" for tiden. Ganske klisjé, men stilig.

Lenke til kommentar

Gadd ikke lese alle 30 sidene så jeg sier bare den jeg er med i og den har vel en av de verste (men også artigste) navnene selv om et lite smil kommer frem når jeg tenker på det:

 

SPOILED TAUREN MILK

 

Enjoy alle sammen fikk en gang en fyr inn i guilden som var så utrloig glad for å ha funnet en guild med en god del mer enn 20 medlemmer, responsen han fikk av guildlederen var faktisk "Dude, why the fuck are you so happy being in a guild were the names sounds likes something that is squized of a cows ass?!"

 

Spoiled tauren milk ftw folkens.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Silvermoon EU: <The Knight of Ally>, herlig navn og har aldri møtt en ok spiller derfra. Muligens fordi lederen whisprer alle som ikke har en guild og ginviterer asap?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hehe ja det er mange gode guild navn, og SELFØLGELIG mange dårlige.

 

Gode jeg kommer på i farta:

-The Dark Embrace

-Furious

-WTF RANK FORTEEN ITAMZ

-KKTHXBAI

 

Dårlig (definitivt):

-Gods return

-Lightning Knights

-VoD (Vegard og Daniel) (HAHA Imo)

-Secret Service

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...