Gå til innhold

Det beste/verste guild navnet


Anbefalte innlegg

<emo>

 

Beste guildnavnet da.

Med guild master rank som "Cut Master" o.l, morsom :D

 

 

Spillte i en guild når jeg var low lvl på Dragonmaw som het "Fisters of Norway".

 

Så for en stund siden lagde jeg en low lvl guild på Deathwing ved samme navn, men neida, da måtte vi rename. Det var en trist dag. sad.gif

8767737[/snapback]

Haha!.

Cut master var jo bare genialt! :D

"Fisters of norway"?

Det var jo bare grisette! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Raidguildet jeg var med i disbandet og formet under et annet navn med de mest voksne medlemmene, <Path of Wreckage>. Ikke lenge etter så jeg en av de som ikke fikk invitasjonen, guildnavn <path of werckage is gay>. Jeg tror guildmasteren fikk en tredagers for den kort tid etter.

Lenke til kommentar

Noen guilder har liten fantasi når det gjelder navn , men det finnes også mange orginale og bra navn der ute !

 

Selv liker jeg korte navn på guilds slik som : Ruin , Exiles , Focus , Asylum og Mortalis.

 

Et eksempler på guild navn som skaffet en spiller konto ban på ED er : I have Candy get in the wan ;)

Endret av Beerian
Lenke til kommentar
Noen guilder har liten fantasi når det gjelder navn , men det finnes også mange orginale og bra navn der ute !

 

Selv liker jeg korte navn på guilds slik som :  Ruin , Exiles , Focus , Asylum og Mortalis.

 

Et eksempler på guild navn som skaffet en spiller konto ban på ED er :  I have Candy get in the Wan    ;)

8778565[/snapback]

 

Get in the wan? :p

 

Er forresten ikke lov med bilder i signaturen her heller...

Lenke til kommentar
"Lucky Strike", er et bra navn! :)

8779882[/snapback]

den mest hovne og overlegne rogue twinken jeg noen gang har møtt heter Luckystrike... :nei:

8779912[/snapback]

De fleste roguer er sånn! :ermm:

Men, til guild navn så syns jeg det er bra! :)

8779935[/snapback]

Du, pass deg. :p

8779958[/snapback]

sorry :blush:

hehe :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...