Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gode/dårlige egenskaper hos kjæreste


Anbefalte innlegg

Hva er viktige egenskaper for deg hos kjæresten din? Er det viktig at hun er en skikkelig husmor, eller er helt andre ting viktige for deg? Hva med de dårlige egenskapene, er det noen av dem som virkelig kan få deg til å avsky en person av det motsatte kjønn? Eller har kjæresten din noen trekk du finner negative, men som du prøver å endre, eller bare lever med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo passe feil å si at hun MÅ være sånn og sånn.

 

Jeg har funnet ut at jeg setter pris på mye nytt, det vil jeg si er en god egenskap i en jente.

 

Jeg avskyr folk som ikke vasker seg. Jeg blir forbanna på folk som ikke vasker seg. Jeg får lyst til å kommentere det til folk som ikke vasker seg. Det er ufyselig og motbydelig. Jeg gidder ikke føre en samtale med folk som ikke pusser tenna. Jeg kjenner nermest den tragisk fatale svovel onden gjennom mobilen og på msn. Her også. Det er motbydelig.

 

Jenter som mener at mannen i huset skal gjøre alt kan også bare grave seg ned rett utenfor Stjørdal, også kalt Hell. Gutter som mener jenter skal gjøre alt kan også grave seg ned, rett utenfor Levanger, på eide. Så får vi se hvem som ble eid.

 

Jenter som tror de kan ligge iro å få alt på fat (Ja oralt også). Kan grave seg ned rett utenfor Verdal, på Fætten. Så får vi se hvem som blir feit. Samme gjelder gutter.

 

Ellers bør man kunne sitt iro, uten å si noe og at det fortsatt ikke skulle være pinlig. Altså, det bør ikke være behov for konstant å si noe til hverandre.

 

Ellers så setter jeg pris på om jenta ligger i fanget mitt og klamrer seg fast i meg. Noe som hun gjør så :)

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke lage mat i det hele tatt, jeg kan ikke engang koke ris :p

 

Viktig for meg i et forhold.. Det er viktig at han kan stole på meg, og ikke er ute etter å endre på meg. Selvfølgelig, uvaner osv kan jeg jo alltids skjerpe meg på (ting som å kaste våte håndklær på gulvet sammen med skittentøyet), men sånn personlighetsmessig vil jeg jo ikke at skal pirkes på og endres.. jeg vil jo være meg selv.

Ellers er det greit med samme humor, og at man har en del like meninger om ting, f. eks hvordan ting bør være i et forhold (det vil ikke fungere om den ene mener at det er den andre som skal ta initiativet hele tiden, mens den andre mener at begge skal).

Også må han vite litt hva han vil, jeg er ikke interessert i en fjott som ikke har egne meninger eller vil bestemme noe som helst.

Lenke til kommentar

liker for min del at dama mi viser uansett hvor hun er, at hun elsker meg. kan klemme og herje uansett hvor man er. =)

 

Hun må være snill, leken (alle måter) og selvsagt pen da, men når er ikke det selvfølge? :p elsker liksom at hun viser at hun elsker meg =)

 

 

men irriterende er det at hun hele tiden skal ha rett. og at hun skal ha viljen sin konstant. det er så kjedelig, kan ikke dere for en gangs skyll spandere noe på oss?

 

jeg kan ærlig innrømme på at det året jeg og dama har vert ilag, så har jeg gått ut med over 10K. angrer ikke, men vi kan spørre hvor mye hun har brukt på meg!.

 

vær lit gavmilde dere og da =)

Lenke til kommentar

Bare så dere vet det så har jeg verdens beste dame:D Ganske enkelt fordi:

Hun er den desidert fineste og mest sexy i hele verden. Hun er snill og koselig, blid og god. Hun bruker ikke mange timer hver dag på badet for å sparkle ansiktet til det ugjenkjennelige. Hun har mot til å være seg selv og stå på sine egne meninger. Hun er en kverulant, akkurat som meg:)

Hun godtar mine feil selv om jeg vet at hun irriterer seg over at jeg er en rotete vimsekopp.

 

Hun er en jeg kan stole på og viser meg den samme tilliten som jeg viser henne. Hun deler ut de deiligste kyss og klemmer som finnes. Det beste av alt, hun er MIN og bare MIN.

Lenke til kommentar
Bare så dere vet det så har jeg verdens beste dame:D

7527517[/snapback]

Pfft. Den er jeg villig til å diskutere.

 

Men hyggelig det går bra for deg (dere).

 

Fint at det er flere gutter som liker naturlige damer istedet for oversminka tøser.

7527526[/snapback]

Naturlige damer har en tendens til å være trofaste, mens oversminka tøser har en tendens til å rote med alt og alle...

Lenke til kommentar
o o o o

7527517[/snapback]

Fint at det er flere gutter som liker naturlige damer istedet for oversminka tøser.

7527526[/snapback]

Naturlige damer har en tendens til å være trofaste, mens oversminka tøser har en tendens til å rote med alt og alle...

7527727[/snapback]

Siste påstanden der stemmer hvertfall ikke med min erfaring. Men at naturlige damer er finere enn oversminkede tøser er jeg veldig, veldig enig i.

Lenke til kommentar

Humor er i hvertfall en ting som er veldig viktig for meg. Vi må ha sånn noenlunde samme type humor, og hun må kunne tolke sarkasme (og selvsagt også kunne ytre seg sarkastisk selv :wee: ). Dette er faktisk noe jenter er utrolig dårlige på, etter hva jeg har erfart. Synd men sant.

 

Dumhet er vel kanskje den verste egenskapen. Å si/gjøre noe dumt i ny og ne kan være søtt i seg selv, men gjennomgående dumhet er vel kanskje den største turn-off man finner hos jenter.

Lenke til kommentar

Gutten skal være snill og grei. Han må ikke være sjalu, og vise respekt for meg som kjæreste. dvs. ikke peke på jenter på gata og si dæven ho var deilig. Det skal være fordelt likt i hjemmet, at begge deler på matlaging, rydding og hus/klesvask. En mann som sitter på ræva og skal ha smurt maten klar, og få klærne sine vasket, blir jeg provosert av. Vi lever tross alt ikke på 1800 tallet.

 

Interesser er viktig. Spesielt at han er glad i dyr. Men så jeg jeg typisk guttejente når det kommer til interesser, som feks. biler, playstation, lyd, film, data osv osv. så akkurat der glir jeg lett inn blandt gutter. ;)

 

Han må ta vare på seg selv og vaske seg og ikke gå kledd som en slubbert når vi skal ut. Og respektere mine slektinger og venner og kunne oppføre seg når vi er på besøk. (vanlig folkeskikk)

 

Det at han stoler på meg er veldig viktig, og at han viser at jeg betyr noe for han.

Han må gjerne ha annen tro enn meg, være annerledes politisk enn meg, men han må også respektere mine synspunkter. At han heller ikke har den største drømmen om barn er viktig for meg, siden jeg ikke har den drømmen selv.

 

Ja det er mye man kan si om gode egenskaper. Dårlige egenskaper har alle, men de fleste er helt overkommelige og noe man lærer å leve med. Hvis ikke kan man inngå komprimisser og bli enige. Dårlige egenskaper hører jo til med hvilken person man faktisk er. Ingen kan være perfekt. ;)

Lenke til kommentar

Hun kan godt være pen/søt, helst skille seg ut ifra andre jenter på en positiv måte, og ikke minst humor. Litt sarkastisk, selvironisk, like å le. Ikke snoke på mobilen min og spørre hvem alle er. Hun bør helst ikke ha altfor mange guttevenner for å øke selvtilliten hennes. Hun bør være selvstendig og helst ha lappen :)

 

Ei jente som får meg til å smile bare ved å smile selv er sjarmerendes!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...