Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gode/dårlige egenskaper hos kjæreste


Anbefalte innlegg

Vanskelig tema. Jeg får motstridende tanker om dette... og registrerer at dersom jeg ytrer dem, vil jeg fremstå som unormal i denne tråden. For å illustrere hva jeg mener, kan jeg ta _ett eksempel_: for meg eksisterer ikke begrepet "utro", fordi jeg aldri ville finne på i min villeste fantasi å kreve trohet i første omgang! Hvem er jeg, som kan diktere en fri sjel å innskrenke sin egen frihet? Den jeg deler livet med må finne seg i at jeg betrakter henne som et selvstedig vesen, som kan gjøre som hun vil. En annen ting er at jeg ikke setter krav til at hun skal ha noe felles med meg. Alle vil finne noen fellespunkter hos andre. Det er heller ikke så viktig - faktisk tiltrekkes jeg av motsetninger, og setter pris på å lære å kjenne noen som er annerledes enn meg selv.

 

Men noen egenskaper setter jeg mer pris på enn andre (ikke prioritert rekkefølge): snill, ærlig, tolerant, selvstendig, empatisk, rettferdig, gavmild, frigjort, renslig, intelligent.

 

Når det gjelder hva jeg misliker, blir det vanskeligere fordi jeg tolererer mye, men det må isåfall være det motsatte av de positive egenskapene jeg nevnte ovenfor.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gode: Snill, søt, heit, smart, prioriterer mat (samme om hun eller jeg lager, eller vi kjøper), i god form, glad i sex, liker å kose, godt humør, smiler ofte, ler mye, ...

Dårlige: Aggressiv, sløsende, ofte deprimert, ute av stand til å lytte til rasjonell tankegang, over-"eksponert" for sine egne følelser (humørsvingninger), dominerende, manipulerende, løgnaktig, altfor selv-sentrert, eller at noen av disse negative egenskapene gjelder hennes mor (som aldri klarer å holde seg unna over lengre tidsperioder)..

Lenke til kommentar

Hun bør være selvstendig, sarkastisk og ha en god porsjon selvironi. Jeg trenger ei som tåler en "støyt" i form av frekke kommentarer. Om hun har egen leilighet og vil beholde denne, passer det meg bra. (Overnatt så ofte du har lyst, men det får være måte på...) Videre bør hun akseptere meg for den drittsekken jeg er, også får hun heller si fra når jeg går over grensen. Villig til å gi støtte når jeg trenger det, samt motta støtte når det blir gitt. Utseende er ikke spesielt viktig, så helst består tiden hennes på badet av å dusje, kline på litt deodorant og pusse tennene. Barn er overhodet ikke aktuelt på noensomhelst måte, så er du en nikkedukke som drømmer om 2,4 barn, stasjonsvogn, Golden Retriever og rekkehus, da tar du turen videre, for jeg er en skikkelig egoist, og ikke villig til å dele noen! Utroskap er ikke akseptert, men litt klinings er ikke det samme som å være utro, det er som oftest bare fyllerør ;)

Lenke til kommentar
Pjokk, send meg en PM når du får dame. Jeg vil gjerne kunne skryte av å ha rota med dama til noen rett foran ansiktet hans uten at han gjorde noe ut av det :D

7638323[/snapback]

Bare du holder henda utenfor buksa går det nok fint :thumbup:

 

PM skal du få, men med mine krav, og siden jeg liker meg særdeles godt alene, kan det bli lenge til vi møtes...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...