Gå til innhold

Gode spill som er gratis. [Førstepost utdatert]


Gjest Slettet+987123897

Anbefalte innlegg

GAAAH! Fins det ingen måte å lagre i GTA1? Hadde spilt i over en time og gjort masse missions. Så ble jeg lei og quitta. Nå starta hele driten pånytt igjen :(

 

Finner ingen hint om å save noensteds. Trodde den lagra statusen i karakterprofilen min..

 

Edit: Fant det ut i en FAQ. Må ha et visst antall poeng (penger) så du "fullfører" hovedoppdraget, så kommer det frem en rød pil du skal følge.

Trenger ikke gjøre missions hvis man ikke vil, bare man får pengene. Da blir det lagret på profilen at du starter på neste hovedmission.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Please use Internet Explorer

 

Due to technical reasons, you can only access MapleGlobal.com by using Internet Explorer.

If you are already using Internet Explorer, please click on the link below to download the newest version.

7519125[/snapback]

 

jeg vet, det er jævlig teit. Det er den eneste jeg bruker ie til :/

7519133[/snapback]

 

Hvis man bruker FireFox, går det an å få tak i en "add-on" som gjør det mulig å åpne linker i IE-vinuder i FF-browseren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
OpenTTD.

Du trenger filer fra Transport Tycoon Deluxe for å spille det, men er info på siden / forumet om hvordan du skaffer det lovlig (gratis).

7519097[/snapback]

Quoter meg selv.

Ser at du enda ikke har lagt til dette.

7536003[/snapback]

 

Ver snill og legg til link til forumet der. Jeg finner det ikke selv. Jeg skulle til å lage en post om det, men så glemte jeg det.

Lenke til kommentar
OpenTTD.

Du trenger filer fra Transport Tycoon Deluxe for å spille det, men er info på siden / forumet om hvordan du skaffer det lovlig (gratis).

7519097[/snapback]

Quoter meg selv.

Ser at du enda ikke har lagt til dette.

7536003[/snapback]

 

Ver snill og legg til link til forumet der. Jeg finner det ikke selv. Jeg skulle til å lage en post om det, men så glemte jeg det.

7536580[/snapback]

Link :)

Lenke til kommentar

N - The Way of the Ninja!

 

Et ekstremt vanedannende flashspill jeg har spilt på i over et halvt år. Meningen er at du er en topptrent ninja som skal gjøre oppdrag, og bevege deg over en todimensjonal bane med fiender og hinder som du skal komme deg forbi for å komme videre. Smidighet er stikkordet for dette spillet.

 

Direkte nedlasting: Windows (.zip), Mac (.dmg.zip)/(.sit), Linux (tar.gz)

 

Du kan begynne å spille straks det er lastet ned.

Endret av Mr. Crowley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...