robiwan Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Trenger hjelp til forslag til PC-spill til en 9-åring?
Complexity Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 (endret) sims? syns det var grusomt morsom da jeg var mindre ellers så har du jo diværse lego spill osv edit: leif, er litt stressa.. Endret 16. desember 2006 av Complexity
robiwan Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Skrevet 16. desember 2006 Vil tippe at han har sims, det er kanskje hvert å nevne. Det er en gutt... Åssen finner man ut hvilken aldersgruppe spillene egner seg for?
Complexity Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Vil tippe at han har sims, det er kanskje hvert å nevne. Det er en gutt... Åssen finner man ut hvilken aldersgruppe spillene egner seg for? 7516310[/snapback] aldersgrensen? Det kommer helt ann på deg egentlig.. har du noe imot at han spiller skytespill osv? Fikk Die hard i gave da jeg var 9-10, og elsket det
robiwan Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Skrevet 16. desember 2006 Jeg har ingenting imot det, men foreldrene har kanskje det... Selv spilte jeg blant annet et spill som het Crime hvor man kunne sprenge folk i to, og wolfenstein3D i relativt i ung alder uten at jeg fikk så store skader av den grunn Men aldersgrensen gir vel også en liten indikasjon på målgruppen...?
Kuroneko Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 The Sims er et godt forslag, og om 9-åringen er spessiellt interessert i en sport er sikkert et tilsvarende sportsspill populært. Skate/Snowboarsspill er morsomt, og relativt ikke-voldelige. Da jeg var 9 likte jeg eventyrspill, selv om engelsken var vanskelig (men da måtte vi jo skrive inn kommandoene også), men da må en kjenne 9 åringen godt... Hadde du spurt om "spill" og ikke pc-spill hadde det vært enklere å anbefale new supermario, warioware, another code, advance wars, Animal Crossing eller et av de andre ypperlige og temmelig barnevennlige spillene til Nintendo DS, men det gjorde du ikke... Så jeg tror jeg får nøye meg med å støtte tidligere forslag: The sims (2 kanskje helst), Legostarwars, eller sportsspill (Tony Hawk er moro). For å være ærlig elsket jeg voldelige spill da jeg var ni også, men det betyr ikke at en bør gå rundt å gi niåringer voldsspill, kanksje.
perpyro Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Er du en far på jakt etter spillekamerat så introduser han for Worms. Hysterisk morsomt når han har lært litt og dere kan ha reele kamper. Ellers så ser jeg for meg at strategispill måtte være tingen. F.eks Warcraft/Startcraft serien eller C&C spillene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå