Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kaaza og andre nedlastingsprogrammer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt problemer med Kaaza (eller linjen), jeg har nettopp oppgradert kabel modem linje min til 768 kbit/s men samlet nedlastingshastighet er sjelden mer en 30Kb/s men det er det samme jeg hadde 384 kbit/s linje.

Et annet problem er at når jeg legger Kaaza ned i system-trayet og lar det stå der så faller hastigheten på nedlastingene drastisk (uten at jeg bruker internett)

Og så lurte jeg på om noen har bra erfaringer med såkalte download-accelerators ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hjelp fint lite om du har verdens brieste bredbånd på feks. Kazaa. Hastigheten du få når du laster ned er avhengig av koss Internettforbindelse han i andre enden har. Hvis han du laster ned fra har 56 Modem så får du ikke mere enn 5-7 Kb/s uansett.

Download Accelerator virke som å være et greit program for nedlastinger. Du får tak i Pro eller + versjonen og bla. via Kazaa. Har brukt det i snart 3 år og den største fordelen etter mitt syn er at du kan gjenoppta nedlastinga senere hvis ting skjærer seg underveis.

Hilsen O.I.

Skrevet

Den 2002-11-20 18:48, skrev fabio:

Jeg har litt problemer med Kaaza (eller linjen), jeg har nettopp oppgradert kabel modem linje min til 768 kbit/s men samlet nedlastingshastighet er sjelden mer en 30Kb/s men det er det samme jeg hadde 384 kbit/s linje.

Testet linjen din på itavisen.no? (Speedometeret)

Finner jo ut hva linjen er god for da.

Uansett så skal det litt til for å få god nedlastningshastighet på kaaza.

Skrevet

ligger på > 50kb/s (768 kbit/s lnje)med emule (eDonkey "slektning"),kommer raskt opp i hastighet også :smile: Det er den p2p klienten som har fungert best og mest smertefritt for meg.

Skrevet

DC og DC++ er veldig rotet når det kommer til å finne de sangene du er ute etter, med annet du bruker MoS++ da. Da går det til nød.

Men til alt annet er DC og DC++ genialt. Bare synd at de beste hubben ikke liker DC++ og at du må jo dele mangfoldige Giga. :razz:

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-21 10:28, skrev Cappo:

Bare synd at de beste hubben ikke liker DC++ og at du må jo dele mangfoldige Giga. :razz:

Det er det som er genialt med DC! Grunnen til at alle liker DC er at det er så mye å finne hos de forksjellige brukerene fordi ALLE må dele MASSE!

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-21 14:18, skrev desertglow:

Det er det som er genialt med DC! Grunnen til at alle liker DC er at det er så mye å finne hos de forksjellige brukerene fordi ALLE må dele MAS

Greit nok det. Men da må dem **** meg gjøre noe med disse fake-sharerene som liksom deler 100-200GB. :sad:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...