Gå til innhold

Hvilket lydanlegg har DU koblet til din PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hm, Det anlegget jeg har til PC'en er et par Creative I-Trigue 2.0 2200, + et anlegg bestående av et par Polkaudio høytalere med Adcom forsterker og forforsterker med rotel CD spiller.

 

Hvis jeg skal spille for rett og slett ren og pur spilleglede kobler jeg PC'en til hembio'n:

Forsterker: Onkyo TX-SR602E

Fronthøytalerne: Proson Reality 63mk2

Center: Proson Reality 52 MK2

Subber: Dynabel, usikker på modell. Er 2 stk. hjemmelagde subwooferkasser på hver 45kg, med 2 stk 10" i hver kasse.

Bakhøytalere: Et element i hver fra Legacy - Focus av mellomtonene (de gule) i hver bakhøytaler + et par mindre diskanter. Fattern hadde et par ekstra mellomtoneelementer liggende fra sine focuser, så bygde egne kasser også.

Prosjektor: Panasonic PTA-E700.

 

Skal se om jeg får tatt noen bilder, men mangel på digital kamera gjør det litt kjipern.

 

Edit: skriveleif

Endret av jurgeeen
Lenke til kommentar

H/K AVR 41 og et par AudioPro Black Diamond (som jeg akkurat nå har sprengt tweeterene på :( )

 

M-Audio Audiophile 2496 lydkort og det som etter min mening er den ultimate pc-høyttaler, 2 stk. Genelec 8020a høyttalere.

7512812[/snapback]

 

De Genelecene var dyre gitt! Driver du med lyd til vanlig eller? 2496'en er jo knall.

 

 

:chribruu : Fornøyd med Samson speakersa dine?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...