Gå til innhold

Hvilket lydanlegg har DU koblet til din PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 år senere...

JVC UX-7000R med litt bedre kabler enn de som fulgte med. Dette har holdt koken i mange år nå og jeg kommer til å ha det så lenge det virker. Jeg syns lyden er mycket bra til et slikt system å være og det produserer mer enn nok volum til å skremme fanden på flatmark (han er lettskremt heromkring).

 

Jeg har fortsatt dette anlegget koblet til Pcn og jeg er fortsatt like fornøyd med dette! Sånn bare for å få sagt det.

Lenke til kommentar

Jeg har ingenting koblet direkte til pcen siden det er en laptop.

 

Imidlertid har jeg Airplay og Sonos, så jeg kan spille av hva jeg vil av lyd fra pcen. Spille gjør jeg via Xboxen som er koblet rett i forsterkeren for surround.

 

Sonos Play:Connect -> Cambridge DACMagic -> Denon AVR-2310 -> KEF T205-pakke.

 

I tillegg har jeg Sonos Play:3, Play:5 og Play:Amp rundt i leiligheten for distribuert lyd.

Lenke til kommentar

Da jeg posta her for flere år siden, hadde jeg et Logitech Z-5500 kobla opp. Det har jeg nå kobla til den gamle kassettspilleren min. I disse dager har jeg kobla maskina til en Harman/Kardon HK 3490 Stereoreceiver med en crappy RCA til minijack. Høyttalerene er et par Klipsch Synergy B2 som er koblet til receiveren med noen Eagle-kabler (som jeg ikke aner navnet på og ikke gidder å krype rundt bak utstyret for å finne ut hva er) med standard plugger.

 

Har i tillegg Bose QuietComfort 15 som jeg bruker når jeg spiller (sammen med en crappy mikrofon jeg kjøpte med et webcam fra Skype) / prøver å gjøre meg selv døv uten at resten av huset klager.

Lenke til kommentar

Bruker mine gode gamle Logitech Z-5500 som jeg kjøpte i 2005. Har skiftet sikringen ved et par anledninger, men sett bort fra dette har jeg ikke hatt noen problemet med anlegget.

 

Men nå for tiden går det mest i headset hvor jeg bruker Sennheiser HD 598 & Beyerdynamic DT770 Pro sammen med et Asus Xonar Essence STX lydkort. Synes det er mye lyd for pengene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...