Gå til innhold

storm i seattle - steam nede


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søren altså.. Jeg har kjøpt meg ny pc da den gamle tok kvelden. E6600 C2D og greier. La HL2 inn på den nye pcn i natt, koblet til accounten min og lastet ned alt jeg har kjøpt og betalt for i løpet av natten. Når jeg skulle prøve å spille i dag fikk jeg "Steam is having trouble connecting to the Steam servers". Har vært på jobb i åtte timer, kommer hjem og gleder meg til å prøve å spille på den nye dataen. Samme problemet. ARRGH.

Lenke til kommentar
Herregud da, her sitter dere og griner om at dere ikke får spiller cs en dag, muligens to.

Men se på stakkarene i Seattle som ikke har noe strøm i det hele tatt?

Tragisk!

 

 

 

 

:ohmy: hvor kom du fra :)

 

Det er nokk av tragiske ting å tenke over i verden om det er det man er ute etter. Det gjelder forøvrig ikke bare css heller, så der fikk du den :D

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Herregud da, her sitter dere og griner om at dere ikke får spiller cs en dag, muligens to.

Men se på stakkarene i Seattle som ikke har noe strøm i det hele tatt?

Tragisk!

 

 

 

 

:ohmy: hvor kom du fra :)

 

Det er nokk av tragiske ting å tenke over i verden om det er det man er ute etter. Det gjelder forøvrig ikke bare css heller, så der fikk du den :D

7511008[/snapback]

 

"Som de fleste sikkert har fått med seg, har det vært umulig å logge seg på Steam i hele dag. Dette skyldes et massivt uvær som har rystet Seattle i løpet av natten og i dag, og som til nå har krevd fire menneskeliv.

 

Som følger av dette er bortimot en million husstander nå uten strøm. Typisk nok befinner servermaskinene som styrer selve innloggingen til Steam seg i nettopp Seattle, og strømmen er ikke tilbake før det verste uværet har gitt seg, noe det ikke har gjort foreløpig.

 

I følge den amerikanske avisen Seattle Times kan det ta opptil fem dager før alle områdene i og rundt Seattle er tilkoblet strøm igjen."

 

Klippet fra Catch-Gamer.no

 

Fire menneskeliv tapt er jo tragisk da...

Endret av Wildbill
Lenke til kommentar

Vet det er nok av tragiske ting i verden, alt kan ikke bli fiksa på en gang.

Men når det er opp til 1.5 millioner mennesker uten strøm, noen har til og med død pga. kulde, og så sitter du/dere her og griner om at dere ikke kan få spiller cs muligens 1 eller flere dager, det blir for tragisk.

Cs er tross alt ikke livet..

Lenke til kommentar
Vet det er nok av tragiske ting i verden, alt kan ikke bli fiksa på en gang.

Men når det er opp til 1.5 millioner mennesker uten strøm, noen har til og med død pga. kulde, og så sitter du/dere her og griner om at dere ikke kan få spiller cs muligens 1 eller flere dager, det blir for tragisk.

Cs er tross alt ikke livet..

7511035[/snapback]

 

Who the f... cares? Det dør millioner rundt i hele verden hver dag, mange av sult og sykdom. Mange av ofrene for begge de to kunne ha vært reddet om nok av folk brydde seg om dem, og faktisk gjorde en innsats. Men leser vi om dette i avisene om dagen? Nei, for det er bedre nyheter å skrive om en storm i usa som tok livet av 4 mennesker enn om aids i afrika som dreper tusenvis daglig.

 

Verden er kynisk og hjerteløs, og jeg vil spille cs, så lenge ting ikke skjer oss, bryr de fleste seg mindre.

 

*savne cs*

Lenke til kommentar

fire mennesker er ikke tragisk det burde bli kalt ulykke da. herre ueland når noen sier tragedie på grunn av et meneske eller noen få, ja jeg vet at hvert indvid er like mye hvert, men noen ganger bli det for ille. et eksempel på noe som er tragisk er andre juledag og Phuket det er hva jeg vil kalle tragedie. jeg vil ikke være kald og ubarmhjertig men ofte blir ting blåst opp av de som skriver det

Lenke til kommentar
Vet det er nok av tragiske ting i verden, alt kan ikke bli fiksa på en gang.

Men når det er opp til 1.5 millioner mennesker uten strøm, noen har til og med død pga. kulde, og så sitter du/dere her og griner om at dere ikke kan få spiller cs muligens 1 eller flere dager, det blir for tragisk.

Cs er tross alt ikke livet..

7511035[/snapback]

 

 

Meeh, ikke mitt problem om folk stryker med i seattle, kan ikke gjøre noe fra eller til.

Lenke til kommentar

Må jo si at det var mye mer tragiskt en det jeg troddet, selv om jeg selv haddet poenget med at om man først skal tenke tragiskt så er det nokk å ta tak i.

 

Men det blir vanskligere for meg å syte over at jeg ikke for spillt Steam spill nå, skal ikke legge det under en stol.

 

edit

 

seff ikke ttt, men troddet ikke det dreide seg om så store problemer. Saken blir ikke helt den samme som en feil patch etc da

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
fire mennesker er ikke tragisk det burde bli kalt ulykke da. herre ueland når noen sier tragedie på grunn av et meneske eller noen få, ja jeg vet at hvert indvid er like mye hvert, men noen ganger bli det for ille. et eksempel på noe som er tragisk er andre juledag og Phuket det er hva jeg vil kalle tragedie. jeg vil ikke være kald og ubarmhjertig men ofte blir ting blåst opp av de som skriver det

7511085[/snapback]

 

 

stalin: "når 10 mennesker dør er det en tragedie, når 100 000 dør er de bare statistikk"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...