Gå til innhold

FarCry Wii review hos IGN.com

Zylar

Anbefalte innlegg

Skrevet
Wii kontrolleren er langt meir nøyaktig å sikte med for å si det mildt. I Red Steel er det f.eks ein drøm å skyte blink, dog spillet lider litt av hastverk når det kommer til styringen, men når det fungerer her s¨er det til gjengjeld knalltøfft å skyte og herje villmann rundt om.

Eller for å ikkje snakk om TP. Bueskyting eller ka det enn måtte vere er ein befrielse:)

7509684[/snapback]

Jepp. MYE mer nøyaktig! Wii kan jo nesten kalles en FPS-konsoll :!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men så kan bli raskt blir for ivrig i noen sverd leksjoner i Red Steel også da. Greidde faen meg å skjære meg på høgre tommel via. venstre tommelnegl :huh:

Notis: Klipp neglene før du spiller Wii...øøø.

Skrevet
Players sier kanskje WOW til grafikken, men dessverre er det ikke positivt ment. "Mer av typen "WOW!, what shitty graphics...".

7510229[/snapback]

Personlig har jeg sagt mer wow i Zelda enn Gears of War. Og jeg har bare såvidt startet på Zelda. Grafikk har ikke direkte noe med teknologi å gjøre. Zelda demonsterer hvordan spill skal designes. Fantastisk spill.

Når det gjelder Far Cry har det vel forlengst blitt forklart at det er en billig port, laget for å tjene noen slanger ekstra pga. kontrollen til Wii.

Skrevet

Joda, men så hintet Reggie til at nestegenerasjon skulle imponere såpass at vi fra dag 1 skulle se betydelig forskjell. Og Zelda: TP er ironisk nok en GC-konvertering.

Skrevet
Players sier kanskje WOW til grafikken, men dessverre er det ikke positivt ment. "Mer av typen "WOW!, what shitty graphics...".

7510229[/snapback]

Personlig har jeg sagt mer wow i Zelda enn Gears of War. Og jeg har bare såvidt startet på Zelda. Grafikk har ikke direkte noe med teknologi å gjøre. Zelda demonsterer hvordan spill skal designes. Fantastisk spill.

Når det gjelder Far Cry har det vel forlengst blitt forklart at det er en billig port, laget for å tjene noen slanger ekstra pga. kontrollen til Wii.

7510424[/snapback]

Skjer vel også litt mer forskjellige ting i Zelda, vil jeg tro :!: GeoW er litt rett frem og skyt.

Skrevet
personlig så sa jeg Wow fordi det er så skamfett å spille wii :p grafikken bryr meg midt i øret sålenge det er så morsomt å spille.

7512625[/snapback]

Der er jeg enige :thumbup:. Nå har jeg en konsoll som skaffer meg grafikk og en til syk god håndkontroll

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet (endret)
Så Wii hadde vært bedre om den hadde grafikken til xbox 360 ;) Synd nintendo ikke kjørte på med bedre hardware da.

7524699[/snapback]

billig billig!

Endret av Slettet+214asdf125
Skrevet

Men xbox 360 er jo ikke dyrere for kunden. Så er vel bare det at nintendo ikke ønsker å sponse konsollene i starten slik microsoft og sony har vært nødt til å gjøre. Forståelig nok.

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet
Men xbox 360 er jo ikke dyrere for kunden. Så er vel bare det at nintendo ikke ønsker å sponse konsollene i starten slik microsoft og sony har vært nødt til å gjøre. Forståelig nok.

7525452[/snapback]

og den lille biten med at konsollen hadde kosta mer uansett fordi de har tømt så mye gryn i utviklinga av wiimoten! tror heller jeg satser på å kjøpe Wii2 om et par år :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...