Gå til innhold

Adobe har sluppet Photoshop CS3 Beta.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har jo kommet en del updater til CS2, hvertfall på starten. Men hvis programvaren forandres for kraftig må man gi ut nye versoner. Så klart veit ikke jeg om dette er tilfellet her.

Jeg gleder meg til det nye designet også, ikke store forandringer men tollbar blir hvertfall en lang rad isteden for to korte.

 

Når InDesign og Audition blir oppdatert håper jeg man fjerner problemet med av CS indd. filer ikke kan leses i CS2.

Lenke til kommentar
lærern min sa noe artig ang. denne nye beaten. Hvorfor kan de ikke bare oppgdatere CS2 versjonen, isteden for å lage helt ny versjon med så få, nye verktøy? ...jo, altså de skal jo tjene penger?  ;D

7506547[/snapback]

 

Det kan være en måte å se ting på - en annen er at det faktisk er en verdifull oppgradering for de som sitter med Mac med Intel-prosessor (ytelsen vil etter sigende bli kraftig forbedret). Svarer ikke nyhetene til prisen for deg er det bare å hoppe over denne versjonen ;)

 

Mvh

Kjetil

Lenke til kommentar
CS3 Beta er bare for di med en gyldig CS2 verson. Og selv om du har CS2 betyr ikke det at du kan få prøve CS3 Beta

7511195[/snapback]

 

Hmmm... jeg hadde ingen problemer med å laste ned fra Adobe, installere og starte uten å angi noe serienummer. Eneste aberet er at man visstnok kun får 2 dager å teste på.

Lenke til kommentar

Prøvde det ut litt. Merket ikke så mye forskjell, men den nye RAW editoren var jo mye bedre da. Og jeg liker faktisk single toolbar også til nå.

 

Den nye magicwand funksjonen kunne vært bra, men av en eller annen grunn så er den alt for sensitiv(greier ikke å få stillt den ned til noe brukbart heller) Men fikser de opp det kommer det definitivt til å bli et nytt favortittverktøy.

 

Ellers så har jeg opplevd litt bugs(plutselig så forsvinner brushes), men det må man jo nesten bare regne med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...