Gå til innhold

Adobe har sluppet Photoshop CS3 Beta.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kunne ikke finne fila på macversjonen, men det er ikke noe stress. Det var jo 30-dagers trial :)

 

Og programmet fungerte supert! Nå ble det skikkelig kraft i maskinen igjen. Det var på tide!

7532313[/snapback]

 

På Mac:

1. Download Hexedit from http://hexedit.sourceforge.net/

2. Open /Adobe Photoshop CS3.app/Contents/MacOS/Adobe Photoshop CS3 with hexedit

3. in the menubar, find, go to address

4. type in 0×30AE5EA

5. menubar, find, find and replace

6. find: 81ECDC00 ~ replace: E9E20200

7. click find next, then click replace

8. file, save

Lenke til kommentar

Har testet CS3 en stund nå, og dette har jeg bitt meg merke i:

 

Black/White filter: dette er helt genialt. Man kunne oppnå de samme resultater tidligere, men da var det veldig mye mer jobb.

 

Dockable paletter: dette gjør arbeidsområdet mye større. Trodde ikke at det ville utgjøre så mye, men det gjør det faktisk. Kjapt og enkelt å jobbe med.

 

Ytelse: programmet starter mye kjappere, og det jobber minst like fort som CS2. Dog, minneforbruket ser ut til å ha økt litt.

 

Bridge: denne begynner faktisk å bli så bra at jeg vurderer å benytte den permanent i stedet for FastStone Image Viewer.

 

Smart Filter: du kan legge på filter som om det var et adjustment layer. Litt kronglete måte dette gjøres på, men mulighetene er mange når man kan dra inn layer mask og blend modes.

 

Curves: denne er også forbedret. Jeg vil kalle dette det beste foto-filteret som noensinne er laget, og at de har klart å gjort den enda bedre er helt utrolig.

 

Brightness/contrast: dette ubrukelige filteret er nå forbedret slik at det faktisk kan benyttes til det det er tenkt til.

 

Adobe Raw Converter (ARC): denne har blitt skikkelig bra. I kombinasjon med Bridge så får du en fin arbeidsflyt.

 

Skuffelse: hadde forventet at det skulle være en mye bedre tilrettelegging for hdr, men denne funksjonen ligger fortsatt langt etter Photomatix.

 

 

 

Andre som har kommentarer på nye ting de har testet ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...