Gå til innhold

ødeleger Ali julen vår?


GANTEN

Anbefalte innlegg

Jeg fikk tilfeldighvis sett litt i *se og hør* eller *her og nå* når jeg var på butikken i stad, husker ikke hvem av det det var men uanset det stod : Ali ødeleger julen!

 

så jeg lurer på hva dere syntes, syntes dere han ødeleger julen?

Endret av GANTEN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, jauda...

Syns du Ali ødelegger jula for deg, så er det vel bare å la være å se på? Det fyller tross alt bare 60 minutter av TVnorges sendeskjema i løpet av en dag. 20.00-20.30 og 00.10-00.40 (+/- reklamepause selvsagt).

 

Er sikkert en annen kanal du kan se på mens dette går. :)

 

Nei må heller si meg enig med dem som nevner snøen som årets syndebukk her. At den ikke kommer, DET ødelegger jula.

Nå bor jeg da heldigvis så flott til at vi faktisk fikk snø i går.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Jeg synes Henki Kolstad burde holde snavla før han blir sett på som en kjip gammel gubbe i stedet for den koselige skomakeren vi husker ham som. Å bli parodiert er en ære. Nå er jo fyren blitt 91 år gammel, og da kan vi saktens tilgi litt vås, men likevel.

 

Forøvrig tror jeg ikke Zahid Ali har hatt så mye med manus å gjøre, han står i hvert fall ikke oppført som manusforfatter på rulleteksten.

Lenke til kommentar

Trodde dette skulle være litt artig, til tross for at det er litt dumt å lage en parodi på en eldre julekalender.

 

Men, det er bare glimtvis noe av det jeg har sett som i det hele tatt får meg til å trekke på smilebåndet.

 

Ødelegger hvertfall ikke julen for meg, og det er jo bare å la være og se på det om man ikke vil se på det.

 

Skjønner at det er litt kjett for Henki Kolstad.

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...