Gå til innhold

Nye Virtual Console-spill i morgen (Wii)


Anbefalte innlegg

Latterlig at de loser ut spilla slik som dette, for å lure fansen til å kjøpe jalla spill mens de venter på de bra spilla (og det er _mange_ dårlige spill på de gamle konsollene også). De kunne lett ha kjørt ut alle spilla samtidig, og det var det jeg trodde de skulle gjøre når de sa at "verdens beste spill noensinne" kommer til wii. Men men, nintendo vet hvordan man tjener penger, som man erfarte bl.a. på nittitallet med det ulovelige prissamarbeidet i europa.

7505383[/snapback]

Last ned Super Mario 64, så har du mer enn nok å henge fingrene i til biblioteket blir mer velfylt ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurte bare på en ting (litt offtopic). Sitter oppi det høle jeg bor i og kan ikke få breiband, sitter kun med 56.6 kb.

Kan jeg få kobla meg på internett på wii da, og laste ned disse gamle spillene??

Og viss det går, hvordan gjør jeg det?

7535244[/snapback]

 

om du bare får kobla Wiien til net har nok ikke hastigheten no mer å si på Wii enn på en vanlig pc, du må bare vente litt lenger på hvert spill du skal laste.

Lenke til kommentar
VC er en av de store grunnene til at jeg skal kjøpe wii, men er usikker på hva man må ha for å koble seg på nett, kan man bare stappe ledingen i nett utgangen også er man i gang?

7535143[/snapback]

 

For å si det slik, Nintendo har gjort rake motsetningen til MS. wii har integrert trådløst kort, men ingen TP-port. For å hive i kabelen må du kjøpe ein USB-dongle som du kobler i konsollen. Eller du kan kjøpe deg ein dongle som overfører signalet fra PC trådløst til Wii :)

 

Konsollen er ein leik å få på nett over trådløst ihvetfall :thumbup: Dog tjenesten har ein tendens til å vere treg til tider, samt utrolig irriterende musikk/lastlyder som man ikkje kan slå av internt på konsollen.

 

Uanstt så hadde eg meg noen timer med Donkey Konge og F-Zero i går. Fy flate så eg hater tønne skytinga og gruvevogn sekvensene i DK.....Uansett så digger eg grafikken i spillet like mye no som eg gjorde tilbake den gangen :love:

 

No er eg sugen på N64 versjonen av F-Zero som eg aldri fikk prøvd :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...