Gå til innhold

Jeg tabba meg hardt ut, dette må du lese :p

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Sant, det er lov, du får kanskje først en warning fordi du prøvde å scamme, men du får veldig sikkert skiftet nick, siden ingen vil ha deg i guilds o.s.v.

7485979[/snapback]

Hva skal han si? At han prøvde å scamme, ble svartelista og vil skifte nick? Lurt da :whistle:

Men å bli svartelista slik på grunn av den lille tingen er bare... idiotisk. Greit nok å svarteliste folk som Arthas ninja'en som stjal 3 epics, men ikke 4 lyphe, spesielt ikke for en twink item :hrm:

Anyways, du eide deg selv trådstarter, og slikt er alltid gøy ;)

Endret av Elyzium
Videoannonse
Annonse
Skrevet
skjønner ikke hva som plager folk som gjør sitt ytterste kun for å ødelegge spillopplevelsen for andre. Du fikk som fortjent.

7496623[/snapback]

Poenget var vel å få seg noen lettjente gull, ikke ødelegge spilleopplevelsen til noen.

Skrevet (endret)

jeg hadde bannet deg fra guildet med øyeblikkelig virkning på livstid. Selv om det var morsomt vitner det bare om svært lav moral og et ønske om å snyte andre.

Ok du angrer...greit...så det er håp. Men du hadde vært trail i 1 år før du igjen kunne raidet i mitt guild.

På den annen side tror jeg denne posten er falsk. Det er rett og slett bare for dumt.

Endret av gamer73
Skrevet (endret)
jeg hadde bannet deg fra guildet med øyeblikkelig virkning på livstid. Selv om det var morsomt vitner det bare om svært lav moral og et ønske om å snyte andre.

Ok du angrer...greit...så det er håp. Men du hadde vært trail i 1 år før du igjen kunne raidet i mitt guild.

På den annen side tror jeg denne posten er falsk. Det er rett og slett bare for dumt.

7498183[/snapback]

så ond og slem du er gamer:P ^^

til trådstarter tror jeg hadde hat Master loot vis jeg hadde raidet med deg :p hehe ^^

Endret av DaXoN
Skrevet

7498183[/snapback]

så ond og slem du er gamer:P ^^

til trådstarter tror jeg hadde hat Master loot vis jeg hadde raidet med deg :p hehe ^^

7498433[/snapback]

hehe ^^^^^:PPPPP :PPPPP

tror ikke han er slemm :PPPPP :PPPP ^^ hehe

Uansett, actions have reactions. Og hvis du ikke husker din egen class officer så bra jobba av deg

Skrevet
skjønner ikke hva som plager folk som gjør sitt ytterste kun for å ødelegge spillopplevelsen for andre. Du fikk som fortjent.

7496623[/snapback]

Poenget var vel å få seg noen lettjente gull, ikke ødelegge spilleopplevelsen til noen.

7497000[/snapback]

så du mener at å bli lurt for en god del gull (50g) ikke er ødeleggende i det hele tatt?

Skrevet

7496623[/snapback]

7497000[/snapback]

så du mener at å bli lurt for en god del gull (50g) ikke er ødeleggende i det hele tatt?

7501630[/snapback]

Nei det kan ikke klassifiseres som ødeleggende. Er du dum nok til å bli scammet har du fått som fortjent. 50g er ikke så mye uansett og det tar ikke veldig lang tid å få tak i denne mengden gull. Det er jo en grunn til at blizzard ikke banner scammere, og det er nettopp fordi det er like mye din feil som går på scammen som den som utfører den.

Har selv vært offer for en såkalt "scam" men tok ikke noen skade av dette. Det er lett å se feil og kjøpe en ting til 50g som er verdt 5g, men dette kan på ingen måte klassifiseres som ødeleggende.

Skrevet
Nei det kan ikke klassifiseres som ødeleggende. Er du dum nok til å bli scammet har du fått som fortjent. 50g er ikke så mye uansett og det tar ikke veldig lang tid å få tak i denne mengden gull. Det er jo en grunn til at blizzard ikke banner scammere, og det er nettopp fordi det er like mye din feil som går på scammen som den som utfører den.

7501736[/snapback]

Såklart det er ødeleggende. Det er masse casual spillere som slett ikke ser på 50G som lite.. har vært lvl60 lenge, og hadde vært blodig forbanna om 50G hadde forsvunnet.

Nei, du får ikke som fortjent. Uetisk oppførsel kan ikke forsvares med at ofrene er dumme eller uforsiktige. Og nei, det er ikke ofrenes skyld heller. Jeg kan komme på mange analogier her, men jeg tror de fleste skjønner hva jeg mener.

Grunnen til at Blizzard ikke banner scammere (noe de faktisk har gjort flere ganger) er som regel at de ikke har tid og ressurser til å etterforske det, og det sjelden finnes gode bevis.

Skrevet

7496623[/snapback]

7497000[/snapback]

7501630[/snapback]

Les posten min en gang til, sier ingen ting om at han ikke ødelegger spilleopplevelsen til andre. Poenget var at det ikke var det som var poenget hans, var ikke derfor han gjorde det.

Skrevet

Mitt hovedproblem med patetiske menneskene som driver med denslags, er at de kaster bort tid og ressurser hos Blizzard. Pga dette får alle en dårligere spillopplevelse, siden det blir mindre fokus på å fjerne botter og andre ting som ødelegger.

Skrevet

Såklart de kan gjøre noe med scammere, hvis de har bevis. Men som sagt, er det svært sjelden man kan få bevist at man har blitt lurt. Og det gjør jo at disse folkene fortsetter...

Såklart det tar av Blizzard sin tid. Hvis du blir scammet, ser en bot eller liknende, så er jo det eneste fornuftige å rapportere det til Blizzard. Denslags oppførsel må jo straffes, derfor håper man på at Blizzard kan finne ut av det. Og om de ikke skulle klare å få gjort noe, vil de ha brukt tid på å behandle din henvendelse.

Skrevet

7501736[/snapback]

Såklart det er ødeleggende. Det er masse casual spillere som slett ikke ser på 50G som lite.. har vært lvl60 lenge, og hadde vært blodig forbanna om 50G hadde forsvunnet.

Nei, du får ikke som fortjent. Uetisk oppførsel kan ikke forsvares med at ofrene er dumme eller uforsiktige. Og nei, det er ikke ofrenes skyld heller. Jeg kan komme på mange analogier her, men jeg tror de fleste skjønner hva jeg mener.

Grunnen til at Blizzard ikke banner scammere (noe de faktisk har gjort flere ganger) er som regel at de ikke har tid og ressurser til å etterforske det, og det sjelden finnes gode bevis.

7501774[/snapback]

Det blir det samme som at man må markere kaffe med "Pass deg, kaffen kan være varm". Dette er typisk amerikansk oppførsel og det eneste det fører til er ukritiske folk som er vant med å måtte ha advarsler på alle slags ting fordi de ikke klarer å tenke kritisk selv. Hvis man leker med fyrstikker kan man ikke saksøke den som produserte disse fordi man brant ned huset.

Jeg forsvarer ikke uetisk oppførsel og er enig i at det helst ikke skal forekomme, men man kan ikke være så naiv og godtroende at man ikke er kristisk til ting som er for gode til å være sanne. Blir man scammet så får man heller lære til en annen gang å prøve og gjøre det beste ut av situasjonen.

Skrevet
Nei det kan ikke klassifiseres som ødeleggende. Er du dum nok til å bli scammet har du fått som fortjent. 50g er ikke så mye uansett og det tar ikke veldig lang tid å få tak i denne mengden gull.

Grunnen til at jeg prøvde å scamme selv, er jo faktisk for at for MEG tar det lang tid å få så mye gull, så selv hadde jeg blitt litt pissed, ja.

Det andre dere prater om, angående om scamming kan blir tatt, tror jeg faktisk ikke at dette er mulig. Jeg leste om en som var guildbank i ett stort Mc guild, når MC var high-end, som stakk av med guildbanken, eller leavet guilden, men var selv i kontroll over guild banken. Da gjorde faktisk blizzard noe, siden på den guild banken var det flere månders arbeids fra kanskje 70+ spillere!

Og nei, historien er ikke fake pga. jeg må ha vert helt idiot, jeg var bare helt idiot:p

I går ble jeg faktisk invitert tilbake i guildet igjen! De ville gi meg en extra kjangse, siden mange "savnet" meg, og som jeg sa, er jo jeg egentlig til vanlig en veldig grei fyr på wow :p

En annen grunn til att slik scamming som JEG brukte, ikke er ulovelig, er att man kan på den måten, og andre måter, "roleplaye" at man er en bande tyver og sniker, om du forstår hva jeg mener.

Og RP kan man vell ikke bli bannet for, vil jeg tro.

Skrevet
Det andre dere prater om, angående om scamming kan blir tatt, tror jeg faktisk ikke at dette er mulig. Jeg leste om en som var guildbank i ett stort Mc guild, når MC var high-end, som stakk av med guildbanken, eller leavet guilden, men var selv i kontroll over guild banken. Da gjorde faktisk blizzard noe, siden på den guild banken var det flere månders arbeids fra kanskje 70+ spillere!

Og nei, historien er ikke fake pga. jeg må ha vert helt idiot, jeg var bare helt idiot:p

I går ble jeg faktisk invitert tilbake i guildet igjen! De ville gi meg en extra kjangse, siden mange "savnet" meg, og som jeg sa, er jo jeg egentlig til vanlig en veldig grei fyr på wow

En annen grunn til att slik scamming som JEG brukte, ikke er ulovelig, er att man kan på den måten, og andre måter, "roleplaye" at man er en bande tyver og sniker, om du forstår hva jeg mener.

Og RP kan man vell ikke bli bannet for, vil jeg tro.

enten er det fake så det holder, eller så sier ikke du hele sannheten her. Hva er formålet ditt med å rævkjøre deg selv her på forumet egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...