Gå til innhold

Naruto til X360


Amored

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke Ubisoft som lager dette?

 

I tilfellet så må det jo bli bra! :)

7483038[/snapback]

 

Stemmer det ja :) Det blir sikkert kjempebra! Bare se på Naruto-spillen som er på PS2. Håper Naruto (X360) kommer til Europa da. Mangler bare et One Piece-spill til X360, så skal jeg leve lykkelig alle mine dager :)

Lenke til kommentar
Hva er egentlig sjarmen ved Naruto, og andre japanske manga-serier..? Aldri skjønt dette med japanske tegneserier og tegnefilmer.

7485255[/snapback]

Gode historier, fortalt på en god måte, med gode karakterer. Selvom Anime og manga "stilen" opprinnelig stammer fra vestlige tegnefilmer(I stor grad Disney sin Snøhvit og de Syv Dvergene, faktisk), så har Japan revolusjonert både stil, historiefortelling, produksjon, og innhold i tegneserier og tegnefilm, og det skal godt gjøres å finne kommersielle vestlige serier og filmer som ikke tar inspirasjon fra Manga og Anime i disse dager. De har rett og slett vært flinkere enn oss å lage tegnefilm og tegneserier.

Endret av Niskivara
Lenke til kommentar
Naruto er vel og bra det, men spillene er langt ifra bra nok til å kjøpe en konsoll på grunn av dem.

 

Naruto er uansett den serien jeg har sett noen gang med flest unødvendige episoder... sånn om trent 80 på rad og still going.

7485243[/snapback]

 

Jeg kunne kjøpt PS2 kun pga Naruto og One Piece-spill...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...