Gå til innhold

Naruto til X360


Amored

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo nesten et helt år til 30 August da :ohmy::p

 

Tipper det skulle være 30. Oktober.

 

Jupp, det skulle det..

 

Vet ikke hva som gikk av meg, men skriver mye rart når jeg sitter på laptopen og ikke stasjonær.. xD

 

Eller så var jeg bare overtrøtt.. xD

 

 

Legg til Chaz0r på live hvis dere vil ha noen som eier dere i live kamper på spillet btw.. xD

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Å faen ja..det var så nærme...eg tror ærlig talt eg må avvente bestilling av denne tittelen. Bør ihvertfall få fullført Eternal Sonata før eg kjøper dette, kan jo ta sin tid i og med at eg ikkje akkurat sitter 24/7 å spiller. Så har eg fortsatt latterlig mange timer å se frem til i PGR4 :p

Lenke til kommentar

Prøvde spillet litt på electroworld idag. Likte spillet veldig godt, spillet klarte å få karakterenes egenskaper godt vist og det var sinnsykt gøy å spille det, skulle gjerne ha testa single player delen også. Men dette er helt klart et spill jeg skal ha, (mest fordi jeg er fan av serien tho).

Lenke til kommentar
Litt off topic men...

Hvordan funker det med å bestille fra absoluttspill.no, betaler man spillet + frakt eller bare for spillet?

Du betaler jo selvsagt for frakt også.

 

Ok, grunnen til at jeg lurte var fordi at f.eks. komplett og noen andre nettsider hadde gratis frakt om man betalte med visa ;)

Men om man skal betale frakt så er det vel bedre å bare hente det på elkjøp etc.? :p

Lenke til kommentar
Prøvde spillet litt på electroworld idag. Likte spillet veldig godt, spillet klarte å få karakterenes egenskaper godt vist og det var sinnsykt gøy å spille det, skulle gjerne ha testa single player delen også. Men dette er helt klart et spill jeg skal ha, (mest fordi jeg er fan av serien tho).

er dette tilstede på electroworld? konge!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...