Gå til innhold

Naruto til X360


Amored

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jøss, det var eit modig valg syns eg :p

 

Men IGN påpeker jo det at utenforstående folk kan identifsere seg med spillet, som er ein stor fordel for spill som dette.

 

Ja, og spillet skal visst være fra starten av Naruto. Og starten av Naruto var faktisk ganske morro.

Har sett på diverse filmer og omtaler, og det virker som at det blir ganske bra.

Så alt i alt, jeg gleder meg.

 

Rundt ep80, er Sasuke da stukket av?

Orker ikke skru på filserveren for å finne ut:P

 

Endret av Instict
Lenke til kommentar

Er det flere som har forhåndsbestilt fra AbsoluttSpill.no?

 

Sa ikkje Ubisoft at dette spillet skulle shippes med japanske stemmer i tillegg til amerikansk? Noen som veit noe meir om dette?

Tror det stemmer ja. Leste det flere steder i går. Var ganske nysgjerrig på det selv. Spillet blir SÅ MYE bedre med japanske stemmer!

Lenke til kommentar
Jøss, det var eit modig valg syns eg :p

 

Men IGN påpeker jo det at utenforstående folk kan identifsere seg med spillet, som er ein stor fordel for spill som dette.

 

Ja, og spillet skal visst være fra starten av Naruto. Og starten av Naruto var faktisk ganske morro.

Har sett på diverse filmer og omtaler, og det virker som at det blir ganske bra.

Så alt i alt, jeg gleder meg.

 

Rundt ep80, er Sasuke da stukket av?

Orker ikke skru på filserveren for å finne ut:P

 

 

Svar på spoileren din:

 

 

Nei, Sasuke er ikke stukket av da.. Det er han som begynner i fighten mot Gaara og han som får Gaara til å bli sandmonsteret, men Naruto som avslutter det

 

 

 

 

Ikke lenge igjen nå. ^^

Skal på butikken rett etter skolen på torsdag.. ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:hmm: Engelsk tale? Ikke bra. Var litt usikker på om dette skulle skaffes, men blir nok ikke med det første for meg heller.

 

Hadde vært mer moro om det hadde foregått litt lengre uti serien også, med flere fra Akatsuki, når Naruto er eldre, Pain og alle de ^^

Men spillet er vel basert på tv-serien i USA, så er vel liten sjangs for det.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Naruto er vel og bra det, men spillene er langt ifra bra nok til å kjøpe en konsoll på grunn av dem.

 

Naruto er uansett den serien jeg har sett noen gang med flest unødvendige episoder... sånn om trent 80 på rad og still going.

begynner å dra seg litt langt ja...

Lenke til kommentar

Enig at serien har dratt ut litt for langt, men nå er den tilbake på spor med mangaen. Samme er jo med Bleach, hadde altfor mye filler episoder, men den er jo nå også tilbake på hovedhistorien.

Hvis det er sånn dere sier at spillet omhandler de 80 første episodene, så kan jeg digge det :) Håper at Naruto blir en spillserie som følger serien, så hadde vi fått sett en eldre Naruto i Naruto2. Blir en bra franchise for 360 det her!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...