Gå til innhold

Naruto til X360


Amored

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
klarer dem ikke å holde disse spilla kun på ps2,3 og wii?

 

det er for jævlig at en seriøs voksen konsoll som xbox360 er nødt å få slike spill.

(ikke for å være negativ)

9649856[/snapback]

Du er negativ når du sier slik.

Skal ikke barn få spille 360? Eller mener du at de bør spille Condemned og Gears of War?

 

Om du ikke liker Naruto, så greit. Men det finnes MANGE mennesker som faktisk liker Naruto, så da er det kjempeflott at Ubisoft lager et Naruto-spill til Xbox 360.

 

Jeg gleder meg i alle fall som en unge.

Lenke til kommentar

utviklerne klagde jo slik på 360'en da den kom at det ville bli dyrere å utvikle spill, slik at dette skulle resultere i færre og bedre spill :)

Men hva skjer, de spyr ut spill akkurat som på samme måte som på xbox1 :(

 

Men for all del, hvis folk vil bruke penger på dårlige spill. be my guest.

(ikke sikkert at dette spillet er dårlig, men alt som er japan produsert/lookalikes gjør meg syk)

 

edit: uff, nå var jeg negativ. sorry, men jeg er litt irritert over den generelle spillkvaliteten på 360'en

Endret av audi_a8
Lenke til kommentar
utviklerne klagde jo slik på 360'en da den kom at det ville bli dyrere å utvikle spill, slik at dette skulle resultere i færre og bedre spill :)

Men hva skjer, de spyr ut spill akkurat som på samme måte som på xbox1 :(

9649937[/snapback]

Det har jeg aldri hørt noe om. Og hvis det er slik at f.eks. EA har sagt noe slik, så er det ikke dermed sagt at Ubisoft mener det samme.

Og, selvfølgelig er det dyrere å lage spill til en 360, enn en vanlig Xbox!

 

Men for all del, hvis folk vil bruke penger på dårlige spill. be my guest.

(ikke sikkert at dette spillet er dårlig, men alt som er japan produsert/lookalikes gjør meg syk)

9649937[/snapback]

Herregud, du er trangsynt :dontgetit:

Blir litt flau på dine vegne.

 

edit: uff, nå var jeg negativ. sorry, men jeg er litt irritert over den generelle spillkvaliteten på 360'en

9649937[/snapback]

Er det noe galt med spillkvaliteten på 360? Det visste jeg ikke :hmm:

Endret av Amored
Lenke til kommentar

igjen, audi_a8:

gtfo.gif

 

1.

det er ingen som tvinger deg til å kjøpe spill du ikke liker/ syntes er for barnslige/ dårlige osv.

 

2.

Å lage et Naruto-spill på 360 er så og si en no-brainer. 360 har størst markedsandel av de "neste-generasjons konsollene" (sett bort fra wii selvfølgelig) i Nord-Amerika, og Naruto er ufattelig populært der.

 

 

Jeg kan hvertfall med hånden på hjertet si at jeg liker alle mine 40+ spill som jeg har kjøpt til nå på 360. Ja, til og med Bullet Witch

Lenke til kommentar
BulletWitch ser kult ut :)

9650461[/snapback]

det er overraskende kult! du må bare overse et par ting, men det er ikke noe major greier uansett..

 

 

Til nå ser det ut som at Ubi har gjort en mye bedre jobb enn de fleste andre når det gjelder naruto spill. Eneste jeg venter på nå er en MMORPG som tar plass i naruto universet. hvor genialt hadde ikke DET vært?

Endret av zeox
Lenke til kommentar
klarer dem ikke å holde disse spilla kun på ps2,3 og wii?

 

det er for jævlig at en seriøs voksen konsoll som xbox360 er nødt å få slike spill.

(ikke for å være negativ)

9649856[/snapback]

 

?

 

Xbox 360 sitt største problem er at den er ekstremt ensporet når det kommer til spillsjanger. FPS og bilspill over heile line for å ikkje snakke om sportspill. 360 har altfor lite platform/eventyr spill.

 

Ja eg gleder meg ekstremt til denne tittelen her, og det er flott å se Naruto utfolde seg slik det gjør. Utrolig flott cel-shading som virker å vere vanvittig tro mot animen.

 

Spillkvaliteten på Xbox 360 er dårlig? Er vel ein grunn til at vi konsoll eigere har i gj.sntt 6.3 spill hver? :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Til nå ser det ut som at Ubi har gjort en mye bedre jobb enn de fleste andre når det gjelder naruto spill. Eneste jeg venter på nå er en MMORPG som tar plass i naruto universet. hvor genialt hadde ikke DET vært?

9650819[/snapback]

Enig.

 

Ja, et Naruto-MMORPG hadde vært moro.

Lenke til kommentar
klarer dem ikke å holde disse spilla kun på ps2,3 og wii?

 

det er for jævlig at en seriøs voksen konsoll som xbox360 er nødt å få slike spill.

(ikke for å være negativ)

9649856[/snapback]

 

?

 

Xbox 360 sitt største problem er at den er ekstremt ensporet når det kommer til spillsjanger. FPS og bilspill over heile line for å ikkje snakke om sportspill. 360 har altfor lite platform/eventyr spill.

 

Ja eg gleder meg ekstremt til denne tittelen her, og det er flott å se Naruto utfolde seg slik det gjør. Utrolig flott cel-shading som virker å vere vanvittig tro mot animen.

 

Spillkvaliteten på Xbox 360 er dårlig? Er vel ein grunn til at vi konsoll eigere har i gj.sntt 6.3 spill hver? :)

9651077[/snapback]

 

Helt enig med deg Mala! Fatter ikke at du kan si noe så utrolig dumt Audi_A8, alt av spill er hjertelig velkommen til X360 for min del! Det er jo vårt eget ansvar å velge ut de spillene som er bra for oss! Og da er det utrolig greit å ha haugevis med forskjellige spill og sjangere å velge i.. Naruto ser jo også utrolig moro ut da! Håper på en demo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...