pcsuper Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 (endret) Jeg har prøvd lenge og fikse pcen min. Idag har jeg kommet et skritt lenger, men ikke helt i mål. Jeg prøver å starte opp pcen og boote for å innstallere XP på nytt, men når den bla skjermen den den "Laster inn filer" er ferdig. Får jeg en melding at det er et teknisk problem. Og det skjønner ikke jeg noe av. Tok bilde med min TLF : Se her Har : Ati Radeon X1950 Pro 2 Maxtor disker 1 Dell disk ? Asus p5ld2 Endret 11. desember 2006 av pcsuper
Hårek Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Noen tips her: http://www.influentialcomputers.com/window...ips-stop-7b.asp
pcsuper Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 takker for den, men nå har det seg sånn at grunn til bytte var at Firmwaren til det andre hovedkortet klikka. Så den starter ikke : /
Syar-2003 Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 (endret) Stop error 7B er normalt disk relatert . Ved/via XP install - slett alle partisjoner på disken - opprett ny - og gjør full format (ikke hurtig/quick) . Ha kun disken du installerer til tilknyttet hovedkortet/kontrolleren(e) . Endret 11. desember 2006 av syar2003
pcsuper Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 Stop error 7B er normalt disk relatert .Ved/via XP install - slett alle partisjoner på disken - opprett ny - og gjør full format (ikke hurtig/quick) . Ha kun disken du installerer til tilknyttet hovedkortet/kontrolleren(e) . 7479262[/snapback] okei, men problemet er jeg kommer eller ikke inn der jeg skal formatere : / Den stopper steget før.. Men hjelper det hvis jeg tar ut alle komponenter da ?
geil Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Prøv å flytt både cd-rom og harddisk du skal installere windows på over på de blå kontaktene på hovedkortet og fjern andre harddisker før du installerer.
pcsuper Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 Prøv å flytt både cd-rom og harddisk du skal installere windows på over på de blå kontaktene på hovedkortet og fjern andre harddisker før du installerer. 7479656[/snapback] tusen takk : D nå driver jeg og innstallerer windows , så får håpe det går ; ) Takk til alle som vil hjelpe ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå