Gå til innhold

Ditt Mac OS X desktop. Oppdaterte regler [30.03.09]


Yaricks

Anbefalte innlegg

Er utseendet på mac veldig lite konfigurerbart?

Er det mulighet for å bytte "taskbaren" som ligger øverst?

Spør med tanke på at jeg synes mesteparten av desktoppene her ligner veldig.

8734359[/snapback]

 

By default kan man ikke endre utseende, men det er lett om man bruker programmer som ShapeShifter og CandyBar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Er utseendet på mac veldig lite konfigurerbart?

Er det mulighet for å bytte "taskbaren" som ligger øverst?

Spør med tanke på at jeg synes mesteparten av desktoppene her ligner veldig.

8734359[/snapback]

 

By default kan man ikke endre utseende, men det er lett om man bruker programmer som ShapeShifter og CandyBar. :)

8734820[/snapback]

Takk for svar.

 

For å sette windows oppmot det, så kan jo ikke windows sitt utseende konfiugreres så mye "By default" heller  :whistle:

8736861[/snapback]

Det sa jeg ikke heller. Jeg spurte bare om det var mulig.

Lenke til kommentar

OT: a-henriksen: De hvite volumene du har på skrivebordet er det bare å mounte ut igjen. Det gjør du med å dra dem mot papirkurven og slippe.

 

Hvis du ikke får unmounte dem, er har du sannsyneligvis ikke innstallert innholdet henda. Dra programmet som ligger i de hvite boksene inn i programmer mappen din, og så unmounter du dem :)

 

Annbefaler deg å lese her.

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar

a-henriksen: Programmet Shapeshifter (payware) lar deg legge til custom themes. I mitt tilfelle har jeg benyttet themet "Smooth UNO". I linken jeg postet i forrige post finnes det både en installer og et guikit til Shapeshifter. Installeren kan brukes uten Shapeshifter, men da går du glipp av de svarte Inquisitor-menyene.

 

Systemikonene har jeg påført med programmet CandyBar (payware). Ikonene i dock stammer fra forskjellige steder.

Lenke til kommentar

Nå er det opprettet en egen tråd hvor man kan stille spørsmål om modding av desktop i OS X. Alle poster i denne tråden uten bilde i denne tråden kan bli slettet uten advarsel. Lurer du på hvordan noen har fått til noe, eller hvordan du får de tøffe ikonene, spørr i den dedikerte tråden. Her kan man poste bilder.

 

Den nye tråden finner du her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=776713

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Her har vi min desktop, bakgrunnsbildet er ikke helt selvmekket, da jeg har hentet litt artwork fra nettet og limt sammen på en pen måte, hehe :)

 

Sitter forøvrig på en 12" PowerBook G4, trenger sårt nytt batteri da kapasiteten ligger på hele 600 mAh etter ~500 ladesykluser nå :D

post-60379-1182025183_thumb.png

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...