Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor viktig er høyde?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet nå om flere samboerpar der mannen ikke er den høyeste, uten at det gir noen problemer. Høye jenter er flotte, men jeg ser nå helst at de er litt lavere enn meg, uten at jeg egentlig kan si hvorfor.  :hmm:

7475658[/snapback]

 

da jeg bodde i Kristiansand kjente jeg et enegget tvillingpar (jenter) hvor hun ene var 197 cm og den andre 200 cm.. skal litt til å finne seg en kjæreste som er høyere for dem tror jeg....

7475724[/snapback]

Oh, oh, me me me. Jeg raver 201cm over bakken :p Merkelig nok har jeg sansen for lave jenter :hmm:

Lenke til kommentar
Nei, men høydeforskjell er ok, det :)

7476056[/snapback]

Jeg hadde følt meg teit om jeg hadde sutta på puppen din stående for å si det slikt. Men jeg hadde også følt meg teit om du hadde sutte på tissen min stående. Så visse begrensninger finnes det. Men det er digg at du kan legge hodet ditt inntil brystet mitt, i dusjen :love:

Lenke til kommentar

Quoter meg selv fra tidligere, Norgul:

Jeg vet nå om flere samboerpar der mannen ikke er den høyeste, uten at det gir noen problemer.

Jeg kan legge til at kvinnen rager et hode høyere enn sin kjære, og de er stormforelsket. Da tror jeg ikke høyden har så mye å si. :) En annen grunn til at det fungerer, kan være at hun vil ha en lav mann for at eventuelle barn ikke skal bli over 2 meter.

Lenke til kommentar

15 år? Kan jo vokse mer da. Ikke alle som slutter å vokse like raskt som andre. Men om resten av slekta er like lave er selvsagt sjansene mindre.

 

Jeg er faktisk den høyeste på min side av familietreet, men er "bare" 183-184. Fikk beskjed når jeg var mindre at jeg neppe ble 180. Up yours Doc! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...