Gå til innhold

Gratis SMS på nett?

GANTEN

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har noen en nett side som jeg kan sende sms gratis fra?

det er noe hærk og krangle med dama på tlf og plutselig ikke ha penger på kortet=/

Endret av GANTEN
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange operatører tilbyr også gratis sms fra deres websider. Jeg har tele2, og fra deres sider kan jeg sende 25 gratis meldinger i måneden ;)

Tror at telenor og netcom har noe lignende også, men er ikke sikker

Mvh

Christian

Skrevet

Du kan jo gå til www.smsking.no også. I utgangspunktet har man 5 meldinger man kan sende gratis pr dag, og så kan man få flere ved å blant annet laste opp et bilde av seg selv til sin profil og å verve flere medlemmer til SMSKing.

Skrevet
ung1881 har jo gratis sms til du dør.

7477301[/snapback]

Den er jo grei :)

Sett bort i fra reklamen man får med på meldingen. Men det sier seg jo selv at det ikke er noen som tilbyr så mange gratis sms som du vil, uten at det er noen form for reklame der :)

Skrevet

ja ringe henne med di pengene jeg ikke har på kortet?

NÅ skal jeg bare få sagdt natta jeg men jeg må registrere meg på ung1881 men skjønnte ikke det persjon nr tingen...

Skrevet
Trodde det bare var fjortisser som hadde kontantkort jeg. Prøvde bare å gi deg et velmenende råd. Send en melding til henne fra nettet og be henne ringe deg eller noe davel..

7480697[/snapback]

Hvorfor skulle det bare være fjortisser som har kontantkort? For mange (veldig mange) er nettopp kontantkort det billigste alternativet.

Skrevet
Trodde det bare var fjortisser som hadde kontantkort jeg. Prøvde bare å gi deg et velmenende råd. Send en melding til henne fra nettet og be henne ringe deg eller noe davel..

7480697[/snapback]

Nå skal det sies at denne personen riktig nok er en fjortis.

Skrevet

Hvis man ikke har mer penger på kontantkortet så er et jo en god grunn til å AVSLUTTE krangelen.

Ikke så uvanlig å bruke kontantkort for den som er OVER 14 år, heller. Den ene mobilen min har kontantkort - jeg bruker den til å koble over jobbtelefonen når jeg er ute av kontoret.

Skrevet

7480697[/snapback]

Henne har sms mania;P

så henne kan sende 2000gratis sms..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...